تماشا کنید: چگونه نوازندگان از سرفیس پرو 3 برای آهنگسازی استفاده می‌کنند؟

یک‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت با معرفی سرفیس‌پرو ۳ نشان داد که این محصول را به‌عنوان یک ابزار‌ هیبریدی که می‌تواند در نقش یک تبلت قدرتمند ظاهر شده و اولترابوک‌ها را نیز به چالش بکشد، به بازار عرضه می‌کند. Sturat Pitts، مدیر بازاریابی سرفیس‌پرو ۳، دیروز با انتشار ویدئویی نحوه‌ی استفاده‌ی نوازندگان از سرفیس‌پرو ۳ را برای آهنگ‌سازی، تنظیم، ضبط، آموزش و بسیاری از موارد مربوط پرده برداشت.
تبلیغات

نوازندگان و آهنگسازان نیز همچون کاربران معمولی گجت‌ها دوست ندارند تا چندین گجت مختلف را با توانایی‌های مختلف حمل کنند، از این‌رو این افراد به‌دنبال گجت‌هایی هستند تا آن را جایگزین لپ‌تاپ یا  تبلت خود کنند، اما در این میان چه گزینه‌ای بهتر از سرفیس‌پرو ۳ برای این جایگزینی وجود دارد؟

بخش اعظمی از موزیک‌هایی که در طول روز می‌شنویم، با استفاده از نرم‌افزار‌های قدرتمند آهنگسازی و تنظیم همچون Pro Tools، Ableton Live، Cubase، Reason، Sibelius و Finale ساخته می‌شوند. با توجه به اینکه سرفیس‌پرو ۳ را می‌توان به عنوان یک لپ‌تاپ و همچنین تبلت مورد استفاده قرار داد، از این‌رو این محصول به گزینه‌ای مناسب برای نوازندگان و آهنگسازان تبدیل شده است. با توجه به قابلیت حمل و نقل و همچنین قدرت بالا که امکان اجرای انواع نرم‌افزار‌های را ممکن می‌کند، سرفیس‌پرو ۳ این امکان را فراهم کرده تا نوزاندگان در هر حالتی به کار خود بپردازند. برای مثال این افراد می‌توانند نُت‌های مربوط به یک ارکستر را در نرم‌افزار Sibelius بنویسند، صدای نواختن با استفاده از سازهای مجازی را براساس نُت‌های نوشته شده در نرم‌افزار Ableton ضبط کنند و با استفاده از Pro Tools به تنظیم قطعه‌ی خود بپردازند.

لینک دانلود

Stuart Pitts، وابستگی نوازندگان و آهنگسازان به سرفیس‌پرو ۳ را بیشتر به دلیل امکانات و قابلیت حمل در عین بهره‌گیری از قدرت بالا ذکر می‌کند. از نظر آهنگسازان چیزی که برای آن‌ها اهمیت دارد، برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مورد استفاده است، از این‌رو این افراد وابستگی خاصی به مک‌بوک ندارند، بلکه اپلیکیشن‌ها ونرم‌افزارها در کنار سهولت استفاده از اهمیت بیشتری برخوردار است. حمل آیپد و مک‌بوک در کنار هم بسیار مشکل‌تر از در اختیار داشتن یک دستگاه سرفیس‌پرو ۳ با تمام قابلیت‌های یک تبلت و لپ‌تاپ است. علاوه بر موارد اشاره شده، وجود قلم نیز امتیاز مثبت دیگری است که سرفیس‌پرو ۳ را به گزینه‌ی محبوب آهنگسازان تبدیل می‌‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات