زوم‌اَپ: Yahoo Weather همراه شما در روزهای گرم و سرد

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فصل پاییز فرا رسیده و در چند روز اخیر شاهد کاهش دمای هوا و بارش باران بودیم. در برخی از شهرها نیز بارش اولین برف پاییزی منجر به تعطیلی برخی از مدارس شد. از این‌رو زوم‌اپ امروز را به معرفی اپلیکیشن Yahoo Weather اختصاص دادیم تا با استفاده از آن اطلاعات دقیقی از وضعیت آب و هوای منطقه‌ی مورد نظر خود را بدست آورید.
تبلیغات

پیش‌‌تر در بخش زوم‌اپ اپلیکیشن AccuWeather را معرفی کردیم. حال به سراغ یکی دیگر از اپلیکیشن‌های مخصوص پیش‌بینی وضعیت آب و هوا می‌رویم که محبوبیت زیادی بین کاربران موبایل دارد. اپلیکیشن Yahoo Weather یکی از بهترین و زیباترین اپلیکیشن‌های پیش‌بینی آب و هوا است که امکانات  اطلاعات خوبی را در یک قالب زیبا در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

YahooWeatherInt

Yahoo Weather قادر است تا علاوه بر وضعیت آب و هوایی امروز، پیش‌بینی دمای هوا را در ۵ و ۱۰ روز آتی نمایش دهد. همچنین باید به پیش‌بینی دمای هوا در فاصله‌‌ی زمانی ۱ ساعته نیز اشاره کرد. از جمله‌ی سایر اطلاعات ارائه شده می‌توان به رطوبت هوا، دامنه‌ی دید، سرعت و جهت وزش باد، فشار هوا و همچنین میزان اشعه‌ی فرابنفش اشاره کرد. همچنین می‌توان با استفاده از این اپلیکیشن از زمان طلوع و غروب آفتاب و همچنین وضعیت کنونی آفتاب در آسمان اطلاع پیدا کرد. تمامی اطلاعات ارائه شده در این اپلیکیشن با استفاده از یک رابط کاربری زیبا، ساده و کاملا گویا در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

لینک دانلود

یکی دیگر از قابلیت‌های این اپلیکیشن، تنوع ویجت‌ها برای سیستم‌عامل اندروید است. Yahoo Weather با انتخاب یک تصویر از موقعیت مکانی کاربر یا شهر انتخاب شده توسط وی با استفاده از سرویس Flickr، تصویر مورد نظر را به‌عنوان تصویر پس‌زمینه‌ مورد استفاده قرار داده و در ویجت‌ها نیز از این تصویر استفاده می‌کند که به زیبایی آن افزوده است. این اپلیکیشن بصورت رایگان برای اندروید و iOS ارائه شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات