ساخت فیلم جدیدی از استیو جابز با فیلم‌نامه‌ی نویسنده‌ی The Social Network و بازی کریستین بیل، بازیگر نقش BATMAN

جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که فیلم Jobs با بازی اشتون کوچر در نقش استیوجابز، شما را چندان راضی نکرده، پس بهتر است منتظر فیلم جدیدی با محوریت شخصیت استیو جابز باشید. آرون سورکین، یکی از نویسنده‌های شناخته شده‌ی هالیوود است که دنیای فناوری وی را به‌عنوان نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی The Social Network، از ساخته‌های دیوید فینچر، می‌شناسد.
تبلیغات

سورکین فیلم‌نامه‌ای را براساس اتفاقات و ماجراهای پراهمیت زندگی استیوجابز، مدیرعامل پیشین اپل به رشته‌ی تحریر درآورده که هدایت این کمپانی را در دو دوره‌ برعهده گرفت و رهبری وی در بار دوم اپل را به پیشروترین کمپانی در حوزه‌ی فناوری تبدیل کرد. شایعاتی بسیاری در مورد بازیگری که نقش جابز را بر عهده خواهد گرفت، پخش شده بود، اما بالاخره سورکین با اشاره به نام کریستین بیل، از انتخاب این بازیگر برای ایفای نقش استیو جابز پرده برداشت.

کریستین بیل کارنامه‌ی پر پر و پیمانی دارد که می‌توان از جمله‌ی فیلم‌های آخر وی به The Dark Knight Rises اشاره کرد که بیل در این فیلم در نقش بتمن ظاهر شد. براساس اطلاعاتی که توسط سوکین منتشر شده، بیل برای بازی در نقش استیو جابز مصاحبه و تستی انجام نداده که نشان از تصمیم واحد عوامل سازنده‌‌ی فیلم برای استفاده از این بازیگر در این نقش دارد.

سورکین فیلم‌نامه‌ی این فیلم را براساس زندگی‌نامه‌ی استیوجابز که توسط Walter Isaacson نوشته شده، به رشته‌ی تحریر درآورده است. براساس اطلاعات منتشر شده، این فیلم شامل سه سخنرانی اصلی استیوجابز در زمان هدایت اپل است که به نوعی سرنوشت این شرکت و دنیای فناوری را دگرگون کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات