آداپتور ۵۰ دلاری، کینکت مخصوص ایکس باکس وان را با کامپیوتر شخصی سازگار می‌کند

جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
دارندگان ایکس‌باکس وان مایکروسافت که از نسل جدید کینکت به‌همراه این کنسول بازی استفاده می‌کنند به‌زودی قادر خواهند بود تا از این حسگر قدرتمند، در موارد بیشتری استفاده کنند.
تبلیغات

امروز مایکروسافت یک آداپتور جدید را به قیمت 49.99 دلار معرفی کرد که کینکت عرضه شده به‌همراه کنسول بازی ایکس‌ باکس وان را برای استفاده در کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 8 و 8.1 و همینطور تبلت‌های مبتنی بر این دو سیستم‌عامل به‌طور کامل سازگار می‌سازد.

از نظر عملکرد باید خاطر نشان شد که هیچگونه تفاوتی میان کینکت مخصوص ایکس‌باکس وان و نسخه دوم کینکت مخصوص ویندوز و کامپیوترهای شخصی وجود ندارد، اما با استفاده از این آداپتور خواهید توانست در هزینه خود صرفه‌جویی کرده و به‌جای خرید دو دستگاه کینکت، تنها یک کینکت خریداری کنید.

مایکروسافت همچنین به‌تازگی نسخه دوم کیت مخصوص توسعه‌دهندگان کینکت را معرفی کرده است و نکته مهم در مورد این به‌روزرسانی، اضافه شدن امکان جدیدی است که احتمالا برای بسیاری از کاربران ویندوز لذت بخش خواهد بود. مایکروسافت برای اولین‌بار به سایر توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا با استفاده از کیت نرم‌افزاری کینکت به توسعه نرم‌افزارهای مخصوص ویندوز بپردازند. بنابراین به‌زودی شاهد حضور این اپلیکیشن‌ها در استور ویندوز خواهیم بود.

الکس کیپمن از مایکروسافت در رابطه با این موضوع اذعان می‌کند:

ما بی نهایت خوشحالیم که شما (کاربران ویندوز) را قادر خواهیم کرد تا تجربیات بیشتری را در پلتفرم ویندوز کسب کنید. این تجربیات جدید شامل کنترل کردن با ژست‌های حرکتی، تشخیص بدن و همچنین تشخیص اشیا پیرامون شما خواهد بود.

هم‌اکنون نیز اپلیکیشن‌های جدیدی در این مورد وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به Yakit اشاره کرد که به کاربر اجازه می‌دهد تنها با دستورها صوتی، یک عکس ثابت را به حرکت درآورده و آنرا تبدیل به انیمیشن کند.

نظر شما در مورد این آداپتور جدید چیست؟ آیا مایل به استفاده از کینکت در ویندوز هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات