فروش گیفت‌کارت‌های آیتونز در آستانه‌ی افتتاح اولین فروشگاه اپل در امارات آغاز شد

پنج‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
پس از گشایش اولین اپل‌استور در کشور ترکیه و انتشار اخباری در مورد گشایش دومین فروشگاه این کمپانی در این کشور، حال اخباری از همسایه‌ی ساحل جنوبی خلیج فارس به‌گوش می‌رسد. براساس اطلاعات منتشر شده، اپل فروش گیفت‌کارت‌های آیتونز را در فروشگاه‌های امارات متحده‌ی عربی آغاز کرده که این حرکت در ادامه‌ی استخدام نیرو برای کار در فروشگاه اپل در شهر دوبی است.
تبلیغات

هرچند اپل تا اینجای کار هر سال با عرضه‌ی نسل جدیدی از محصولات خود با استقبال روبرو می‌شود، اما این کمپانی سیاست نفوذ به بازارهای جدید را در پیش گرفته است و از این‌رو کشور امارات متحده‌ی عربی را باید از جمله‌ی کشورهایی خواند که اپل در آینده‌ی نزدیک حضور پررنگ‌تری در آن خواهد داشت. عرضه‌ی گیفت‌کارت‌های اختصاصی برای این کشور را در کنار استخدام نیرو به‌منظور کار در فروشگاه اپل باید یکی از اصلی‌ترین نشانه‌ها برای این امر خواند.

براساس شنیده‌ها فروشگاه اپل در شهر دوبی تاسیس شده و لقب بزرگ‌ترین فروشگاه این کمپانی در جهان را نیز به خود اختصاص خواهد داد.

امیدواریم روزی در کشور ما نیز تسهیلات لازم برای ورود کمپانی‌های بزرگ و تاسیس فروشگاه‌های اختصاصی فراهم شود تا با شکل‌گیری فضای رقابتی بیشتر، هم سازندگان داخلی کیفیت خود را بهبود دهند و هم قیمت‌های رقابتی‌تری را شاهد باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات