سامسونگ ۳۰۰۰ گوشی هوشمند ساخت خود را به پشتیبانی از مبارزه با ابولا اختصاص داد

پنج‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
معمولا با شنیدن نام سامسونگ به یاد معرفی یک مدل جدید تلفن هوشمند می‌افتیم. اما این بار موضوع چیز دیگری است. شرکت سامسونگ اعلام کرده که این شرکت 3000 تلفن هوشمند به ارزش کلی 1 میلیون دلار برای پشتیبانی از مبارزه با ویروس ابولا اختصاص خواهد داد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

این گوشی‌ها که از طریق دفتر هماهنگی تلاش‌های بشری سازمان ملل متحد به این مبارزه تخصیص داده خواهد شد در پروژه Humanitarian Connectivity بکار خواهد رفت. این پروژه در حوزه فناوری اطلاعات سازمان ملل متحد است که از موبایل‌ها برای پشتیبانی انسانی در ناحیه‌هایی که دچار مصیبت و بلا شده‌اند، استفاده می‌کند.

گلکسی S3 Neoهایی که از سوی سامسونگ به مبارزه با ویروس ابولا تخصیص داده شده‌اند، در 60 کلینیک پزشکی مبارزه با ابولا در کشورهای آفریقایی گینه، لیبریا و سییِرالئون که بیشترین خطر ابولا در آنها وجود دارد، بکار خواهد رفت. با نصب نرم‌افزار Smart Health Pro سازمان ملل متحد، کادر درمانی می‌توانند از گوشی‌ها برای مراقبت از بیماران و جمع‌آوری داده‌های مربوط به آنان استفاده کنند. همچنین بیماران قرنطینه شده می‌توانند در طول دوران درمان خود با استفاده از این گوشی‌ها با خانواده خود تماس حاصل کنند.

تمامی این تلفن‌های هوشمند بعد از این که شیوع این بیماری فروکش کرد، نابود خواهند شد. سامسونگ همچنین از اقدامات مختلف دیگری برای مبارزه با ویروس ابولا پشتیبانی می‌کند. از جمله این موارد می‌توان به پشتیبانی مالی برای خرید لباس‌های مخصوص محافظت در برابر مواد خطرناک در غنا و توزیع ضدعفونی‌کننده‌های دست در جمهوری دموکراتیک کنگو بعلاوه‌ی سرویس Ebola SMS در آفریقای جنوبی اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات