نقشه‌های HERE نوکیا برای تمام محصولات اندرویدی منتشر شدند

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
دو هفته پیش بود که نقشه‌های Here نوکیا، برای محصولات اندرویدی سامسونگ هم معرفی شدند. حالا این نقشه‌ها برای سایر محصلات اندرویدی هم عرضه شده‌اند. پس اگر یک محصول اندرویدی دارید و از علاقه‌مندان استفاده از نقشه‌های HERE روی آن هستید با ادامه مطلب همراه باشید.
تبلیغات

یکی از نرم‌افزارهایی که کاربران ویندوزفون با افتخار در مورد آن صحبت می‌کنند، نقشه‌های HERE نوکیا است که به صورت اختصاصی ویندوزفون عرضه می‌شد. حدود دو هفته پیش بود که این نقشه‌ها برای محصولات اندرویدی هم منتشر شدند اما در آن زمان یک محدودیت برای استفاده کاربران اندرویدی از این نقشه‌ها وجود داشت؛ نقشه‌های HERE فقط برای محصولات سامسونگ و از طریق اَپ استور سامسونگ قابل دسترسی بودند. در واقع نقشه‌های HERE فقط برای مدت دو هفته بصورت انحصاری برای کاربران سامسونگ منتشر شدند و حالا به نظر می‌رسد سایر کاربران اندروید که محصولاتی از سایر برندها دارند نیز قادرند تا از این نقشه‌ها استفاده کنند.

نوکیا به تازگی نسخه بتای اَپ HERE را برای سایر کاربران اندرویدی منتشر کرده است. متاسفانه این نرم‌افزار هنوز در پلی استور گوگل وجود ندارد و در صورتی که علاقه‌مند به داشتن این نقشه‌ها هستید باید از اینجا فایل APK آن را دانلود کنید و سپس روی محصول اندرویدی خود نصب کنید.

با توجه به این که این نسخه‌ی بتای HERE است بدون تردید با یک یا دو باگ مواجه خواهید شد. برای مثال دیده شده که برخی از نرم‌افزارهای Cache Cleaner راهنمای صوتی جهت‌یابی را پاک می‌کنند. البته نوکیا قول داده که به زودی تمامی این موارد را برطرف کند. اگر نقشه‌های HERE  همان چیزی هستند که مدتها برای محصول اندرویدی خود در انتظارشان بودید، حالا وقت استفاده از آنها فرا رسیده است. در حال حاضر گوشی‌های هوشمندی که اندروید 4.1 به بالا دارند می‌توانند از این نرم‌افزار استفاده کنند.

شما کدامیک از نرم‌افزارهای نقشه را بیشتر می‌پسندید؛ Google Maps ،Apple Maps یا HERE؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات