مرکز اعلانیه‌های ویندوز فون به ویندوز ۱۰ اضافه شد

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
اگر قرار است که تمام سیستم‌عامل‌های ویندوز یکپارچه شوند و اکوسیستم واحدی شکل گیرد، آن وقت باید قابلیت‌های خوب هر کدام از سیستم‌عامل‌های ویندوز فون، ویندوز و ویندوز RT نیز به ویندوز ۱۰ اضافه شوند. یکی از این قابلیت‌های مرکز اعلانیه‌ها است.
تبلیغات

مایکروسافت تمام تلاش خود را می‌کند تا ویندوز ۱۰ را به سیستم‌عاملی بی‌رقیب تبدیل کند. این کمپانی اخیرا بسته‌ی بروز رسانی را برای ویندوز ۱۰ منتشر کرده که در آن بخش Action Center ویندوز فون به ویندوز ۱۰ اضافه شده است.

به این ترتیب در ویندوز ۱۰ اگر برای اپلیکیشنی بروز رسانی منتشر شده باشد یا زمان قرار ملاقاتی نزدیک شده باشد، همه آن‌ها در یک بخش اکشن‌سنتر لیست می‌شوند.

در ویندوز ۱۰ دیگر نیازی نیست تا کاشی‌های زنده را مدام چک کنید یا برای دریافت اعلانیه‌های هر اپلکیشن مجبور به اجرای آن شوید، تمام این موارد در اکشن سنتر قرار می‌گیرند و با کلیک بر روی هر کدام وارد اپلیکیشن مربوطه خواهید شد.

هنوز ویندوز ۱۰ حتی به نسخه‌ی آزمایشی نیز نرسیده و نسخه‌ی پیشنمایش آن هم مناسب استفاده به عنوان سیستم‌عامل اصلی نیست. پس پیشنهاد می‌کنیم تا عرضه‌ی نسخه‌ی رسمی ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۵ صبر کنیم.

مایکروسافت در بسته‌بروز رسانی جدید ویندوز ۱۰، امکان سوییچ کردن بین اپلیکیشن‌ها در مانیتورهای مختلف را نیز بهبود بخشیده و انیمیشن مربوط به تغییر دسکتاپ‌ها را تغییر داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات