اپل بروزرسانی iOS 8.1 را برای دستگاه‌های خود منتشر کرد

سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
امروز دوشنبه ۲۰ اکتبر برابر با روزی است که اپل قرار بود بروزرسانی iOS 8.1 را برای آی‌دیوایس‌های خود ارسال کند. خب این زمان فرا رسیده و بروزرسانی جدید همانطور که در کنفرانس معرفی آیپد‌ها وعده داده شد، برای دستگاه‌های مختلف اپل منتشر شده است.
تبلیغات

اپل پس از انتشار نسخه اصلی iOS 8 چند ریز بروزرسانی را برای آی‌دیوایس‌ها ارسال کرد که هر کدام باعث مشکلاتی در آیفون‌ها یا آیپد‌ها شدند. اما با معرفی iOS 8.1 اولین زیر شاخه نسخه هشتم سیستم عامل موبایل اپل، قرار است تمام نقص‌های گذشته از بین برود و حتی برخی ویژگی‌های که در نسخه اصلی iOS 8 حذف شده بودند نیز دوباره به این پلتفرم بازگردند.

Camera Roll یکی از همین ویژگی‌ها بود که شما با نصب iOS 8.1 دوباره آن را در اختیار خواهید داشت. اما مهم‌ترین ویژگی که اپل در این زیر شاخه از iOS 8 قرار داده، Apple Pay است که امروز رسما به آی‌دیوایس‌ها وارد می‌شود. این ویژگی البته در ایران کاربردی ندارد اما برای کاربران کشور‌های دیگر مانند ایالات متحده می‌تواند راهی بسیار راحت و عالی برای پرداخت از طریق موبایل باشد.

برای نصب بروزرسانی iOS 8.1 به تنظیمات دستگاه‌ مبتنی بر iOS خود بروید، به منوی Software Update مراجعه کنید و 126 مگابایت بروزرسانی را دانلود و نصب کنید. اگر محافظه کار هستید بهتر است با آیتونز در کامپیوتر دستگاه خود را بروز کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات