تصاویر و مشخصات گوشی ۶۴بیت Huawei Honor 4X فاش شد

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
یک منبع چینی به نام TENAA تصاویر و مشخصات گوشی جدید شرکت هواوی به نام Honor 4X را که از پردازشگر ۶۴ بیتی و سخت‌افزاری مناسب در کنار قیمتی استثنایی بهره می‌برد در فضای مجازی منتشر کرد.
تبلیغات

ظاهرا شرکت چینی و موفق هواوی در حال ساخت و توسعه‌ی یک گوشی قدرتمند و ارزان قیمت برای رقابت با دیگر برندها مخصوصا شیائومی در چین است تا بتواند جایگاهش را در بازار میهن خود قرص و محکم کند. این گوشی جدید که در اصل Honor Che1-CL20 نامیده شده و به Honor 4X معروف است، از پردازشگر ۶۴ بیتی اسنپدراگون، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن 720p به همراه ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم داخلی و اندروید ۴.۴، بهره می‌برد.

با این‌که اطلاعاتی از حافظه‌ی ذخیره‌سازی منتشر نشده است، اما این گوشی دارای اسلات حافظه جانبی میکرو SD خواهد بود. Honor 4X از دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی در عقب و جلوی خود برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری HD استفاده خواهد کرد.

honor-4x-2

با این‌که هنوز تاییدیه‌ای از سوی شرکت هواوی در مورد این گوشی منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود این محصول با قیمت ۱۰۰ یورو به مرحله‌ی عرضه برسد که می‌تواند با توجه به مشخصات خوب خود، یک گوشی هوشمند خطرناک برای سایر برند‌های موجود در بازار باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات