زیبایی با شکوه حیوانات در حیات وحش به روایت مارینا کانو

سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
مارینا کانو (Marina Cano)، عکاسی حرفه‌ای و با استعداد در زمینه‌ی عکاسی حیات وحش است. این خانم خلاق تا کنون  موفق به ثبت تصاویری مبهوت کننده از جانوران در قلمرو طبیعی‌شان شده است. در ادامه همراه با شما به تماشای تعدادی از این تصاویر دیدنی می‌نشینیم.
تبلیغات

 عشق به ماجراجویی و شکار لحظه‌های ناب، سبب شده مارینا به کشورهای مختلفی سفر کند. او در راستای دست یابی به هدف اصلی‌اش یعنی عکاسی از حیات وحش، به آفریقا و اروپا سری زده و  تمام سعی و خلاقیت خود را برای ثبت تصاویری دیدنی به خدمت گرفته است.

مارینا کانو، بانویی در حیات وحش

عکس‌های مارینا قدرتمند و مفهومی هستند، حتی شاید بتوان گفت که با دیدن آنها  تا حدودی می‌توان حال و هوای انسانی را نیز حس کرد. ژستی که گروهی از حیوانات در برابر دوربین به خود گرفته‌اند و یا حتی نگاه خیره آنها، این احساس را تقویت کرده و تأثیری خارق‌العاده بر بیننده می‌گذارند.

عکاسی حیات وحش، مارینا کانو

اکثر این تصاویر در پارک‌های ملی و در طول سفرهای ماجراجویانه در حیات وحش، گرفته شده‌اند که از آن جمله می‌توان به پارک ملی کِباسنو (Cabarceno)، در زادگاه این عکاس، یعنی اسپانیا اشاره کرد.

عکاسی حیات وحش، مارینا کانو

در این میان تعدادی از تصاویر با پس زمینه‌ی مشکی گرفته شده‌اند، عکس‌هایی که ناخودآگاه  توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند، از این رو ذکر این نکته ضروری است که این تصاویر استودیویی نبوده  و تنها مربوط به پناهگاه‌هایی است که برای حفاظت و حمایت حیوانات در شرایط بد جوی ساخته شده‌اند.

عکاسی حیات وحش، مارینا کانو

امیدوارم از مشاهده‌ی این تصاویر زیبا لذت ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات