از آی‌مک جدید اپل نمی‌توان بعنوان نمایشگر جداگانه استفاده کرد

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل به تازگی محصولات جدیدی را معرفی کرده و این بار علاوه بر معرفی دو آیپد جدید، آی‌مک جدید نیز معرفی شده است. اما شاید جالب باشد که بدانید از آی‌مک جدید به صورت یک نمایشگر جداگانه و عادی نمی‌توان استفاده کرد.
تبلیغات

پیش از این در مقاله دیگری آی‌مک جدید را کالبدشکافی کردیم. شاید بارزترین ویژگی آی‌مک جدید نمایشگر 27 اینچی رتینا با رزولوشن 5k باشد. آی‌مک 27 اینچی جدید اپل با تمام امکاناتی که در اختیار دارد از جمله پردازنده‌ی Core i5 اینتل، پردازنده‌ی گرافیکی AMD Radeon R9 M290X و سخت‌افزارهای دیگر، از نظر قیمت حتی نسبت به مانیتور 4K موجود در بازار ارزانتر است.

اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید از آی‌مک اپل نمی‌توان به عنوان یک مانیتور عادی استفاده کرد. این امر به این معنا است که حتی اگر این کامپیوتر All-in-One را به قیمت 2499 دلار خریداری کنید، باز هم نمی‌توانید یک لپ‌تاپ را برای داشتن تصویر دوم به آن وصل کنید.

متیو پانزارینو از وبسایت TechCrunch معتقد است:

به نظر می‌رسد این امر به دلیل سخت‌افزارهای سفارشی موجود در آی‌مک اپل برای نمایشگر 5K آن است که باعث می‌شود این نمایشگر با سایر دستگاه‌هایی که می‌خواهند از آن بعنوان نمایشگر ثانویه استفاده کنند، سازگار نباشد.

اپل پیش از این نمایشگر تاندربولت را ارائه کرده  که البته از سال 2011 تاکنون مدل جدیدی از آن به بازار ارائه نشده است. برخی معتقدند اپل فناوری 5K خود را در یک مانیتور عادی هم به بازار عرضه خواهد کرد، البته فعلا که خبری از چنین محصولی منتشر نشده و شاید جزو برنامه‌های سال آینده اپل باشد. نظر شما چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات