کروم بوک 2 سامسونگ با پردازنده اینتل و قیمت ۲۴۹ دلار معرفی شد

یک‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در حال حاضر کروم بوک ۲ قدرت گرفته از پردازنده اکسینوس را ارائه می‌کند اما این کمپانی اخیرا مدل جدیدی از این کروم‌بوک را با پردازنده اینتل Celeron N2840 معرفی کرده است. کروم‌بوک ۲ سامسونگ با برچسب قیمت ۲۴۹ دلار تا دو هفته دیگر عرضه خواهد شد.
تبلیغات

این نوت‌بوک  ابعادی برابر با 11.4 در 8.6 در 0.66 سانتی‌متر و ۱ کیلو و ۲۰۲ گرم وزن دارد. حافظه رم ۲ گیگابایتی، ۱۶ گیگ حافظه داخلی و ۱۱.۶ اینچ صفحه نمایش با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل از مشخصات کلیدی کروم بوک ۲ شرکت سامسونگ به حساب می‌آید. این کروم بوک از ویژگی‌های دیگری همچون گرافیک اینتل HD، بلوتوث نسخه چهار، وای‌فای مدل  802.11، پورت HDMI و ۱ پورت USB 2.0 و ۱ پورت USB 3.0 بهره می‌برد.

مشخصات این دستگاه بسیار شبیه به کروم‌بوک ۲ قدیمی است، به غیر از یک چیز مهم. سامسونگ Chromebook 2 جدید خود را به دکمه "Get Help" مجهز کرده است. این دکمه شبیه به سرویس پشتیبانی Amazon May عمل می‌کند و با فشار دادن آن شما به سرویس پشتیبانی سامسونگ به صورت ویدیو چت متصل می‌شوید. اما برخلاف سرویس پشتیبانی آمازون که به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته در دسترس است، پشتیبانی سامسونگ تنها در روز‌های دوشنبه تا جمعه از ساعت ۷ صبح تا ۴ بعد از ظاهر در دسترس است. همین که به پشتیبانی سامسونگ متصل شدید، می‌توانید درباره هر موردی از سیستم عامل کروم و یا هر مشکل دیگری که با نوت‌بوک خود دارید، سوال کنید و در نتیجه مشکل خود را حل کنید.

برای فعال سازی این ویژگی نیز کاربران باید ابتدا در دستگاه خود وارد شوند، در محل تایپ آدرس، دو کلمه "Chrome help" را بنویسند و بروزرسانی مورد نظر را دانلود کنند سپس دکمه Get Help در پایین و سمت چپ صفحه نمایش ظاهر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات