زوم گیم: Vector، فرار با چاشنی پارکور

یک‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که به ورزش پارکور علاقه دارید و با دیدن صحنه‌های هیجان‌انگیز از این بازی به وجد می‌آیید، پس بهتر است بازی Vector را روی تلفن‌هوشمند خود نصب کنید. Vector یک بازی در سبک آرکید است که در آن شما در قالب یک شخص تحت تعقیب باید از موانع پیش رو عبور کرده و مراحل را یک به یک پشت سر بگذارید. با زوم‌گیم امروز همراه باشید.
تبلیغات

شخصیت اصلی این بازی یکی از میلیون‌ها فردی است که در دام یک سیستم توتالیته به دام افتاده‌اند و آزادی رویایی‌ دست نیافتنی به‌نظر می‌رسد. اما شخصیت اصلی داستان با فرار از این سیستم سعی دارد تا خود را از دست سیستم برهاند و این فرار داستان اصلی بازی است. شخصیت بازی Vector دارای ماهیتی قدرتمند و چالاک است که عبور از شیشه‌ها، دویدن، پرش و افتادن از بلندی چالش چندان سختی برای وی نیست. حتی می‌توان با استفاده از حرکات پارکور در جریان فرار، از سد موانع و انواع پستی و بلندی‌های پیش رو عبور کرد.

VectorInt

علاوه بر گیم‌پلی بسیار خوب و روان در این بازی، شاهد یک موسیقی متن بسیار زیبا نیز هستیم که بر هیجان بازی می‌افزاید. برای کنترل شخصیت بازی کافی است تا انگشت خود را روی صفحه‌ی نمایش بکشید تا متناسب با سوی حرکت که می‌تواند به سمت بالا یا پایین باشد، شخصیت بازی پریده یا با سر خوردن روی زمین از رو یا زیر موانع عبور کند. همچنین با استفاده از این حرکات می‌توان شخصیت بازی را در بالا رفتن از دیوارها و همچنین پرش‌های بلند یاری کرد.

دانلود ویدئو

این بازی بصورت رایگان برای اندروید و iOS عرضه شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات