معرفی ۱۰ گوشی هوشمند برتر فصل پاییز

یک‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
مطالعه 6 دقیقه
پاییز سر رسیده و با خود خنکای لذت بخش و شاعرانه‌ای را به همراه دارد، در دنیای تکنولوژی نیز این فصل بسیار مهم و دوست داشتنی است چرا که شاهد دستگاه‌های موبایل فوق‌العاده‌ای هستیم که به تازگی رونمایی شده‌اند و آماده‌اند تا به بازار‌ها عرضه شوند و بسیاری از طرفداران گجت‌ها را به خود جذب کنند. در ادامه قصد داریم درباره مهمترین و برترین محصولاتی که در این فصل به فروشگاه‌ها هجوم می‌آورند و گزینه‌ای بسیار خوب برای خرید هستند صحبت کنیم. چه کسی می‌داند، شاید یکی از همین دستگاه‌ها، گوشی‌ هوشمند بعدی شما باشد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آیفون 6 و 6 پلاس اپل

apple-iphone-6-plus-3

قیمت آیفون ۶: شروع از ۶۴۹ دلار

قیمت آیفون ۶ پلاس: شروع از ۷۴۹ دلار

زمان عرضه: هم‌اکنون

اپل امسال دو آیفون با دو اندازه صفحه نمایش مختلف را رونمایی کرد: آیفون ۶ با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و آیفون ۶ پلاس با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی. می‌توان بزرگترین تغییر آیفون های جدید را بزرگ شدن اندازه صفحه نمایش آن‌ها و در رتبه دوم قدرت بیشتر پردازنده A8 دانست. برای اطلاع بیشتر از آیفون های اپل پیشنهاد می‌کنم به صفحه شخصی این دو آیفون در زومیت سر بزنید.

گلکسی نوت 4 سامسونگ

samsung-galaxy-note-4

قیمت: شروع از ۶۰۰ دلار

زمان عرضه: ابتدای آبان ماه

چهارمین نسل از پرچم‌داران نوت سامسونگ این‌بار به مشخصاتی فوق‌العاده همچون ۵.۷ اینچ صفحه نمایش با وضوح تصویر QHD، قابلیت‌های بیشتر قلم S Pen، سنسور اثر انگشت و سنسور مانیتور کننده ضربان قلب همچون گلکسی S5 مجهز شده است. این دستگاه مجهز به برترین سخت‌افزاری است که سامسونگ تاکنون بر روی گوشی‌های خود قرار داده است.

نکسوس 6 گوگل

Nexus-6

قیمت: ۶۴۹ دلار

زمان عرضه: پیش خرید از اوایل آبان ماه (۲۹ اکتبر)

نکسوس نسل ششم را موتورلا ساخته و از همان زبان طراحی که در پرچم‌دار این شرکت یعنی موتو X شاهدیم، استفاده کرده است. بر خلاف نکسوس‌های گذشته، این‌بار گوگل قصد ندارد نکسوس ۶ را با قیمتی ارزان عرضه کند. در هر حال صفحه نمایش ۵.۹ اینچی این دستگاه، طرفداران خاص خود را خواهد داشت و طعم اندروید خالص نیز همیشه چیز دیگری بوده است.

۴. اکسپریا زد 3 سونی

sony-xperia-z3-17

قیمت: مشخص نیست

زمان عرضه: آبان ماه

پرچم‌دار نیمه دوم سال ۲۰۱۴ سونی یک گوشی تمام عیار است. سونی سعی کرده هر چه دارد را در این گوشی به کار ببرد تا پرچم‌داری درخور نام شرکت تولید و عرضه کند. اکسپریا زد ۳ با اینکه از همان طراحی پرچم‌داران پیشین بهره برده اما نشانه‌های بلوغ در سراسر ظاهر تلفن هویدا است. این تلفن ضد آب امکان اتصال به پلی‌استیشن ۴ و بازی بر روی صفحه‌ای ۱۰۸۰p را برای شما مهیا می‌کند.

موتو X موتورلا

moto-x

قیمت: ۵۰۰ دلار

زمان عرضه: هم‌اکنون

زبان طراحی موتورولا زیبایی خاصی دارد. گوشی‌ هوشمند پرچم‌دار این شرکت یعنی موتو X نیز از این بحث استثنا نیست. پنلی چوب مانند و زیبا در پشت و همچنین پوسته‌ای پلاستیکی ظاهر دستگاه‌ای را تزیین کرده‌اند که ۵.۲ اینچ صفحه نمایش با رزولوشن ۱۰۸۰p دارد. دوربین این دستگاه ۱۳ مگاپیکسل است.

گلکسی آلفا سامسونگ

samsung-galaxy-alpha

قیمت: مشخص نیست

زمان عرضه: هم‌اکنون

گلکسی آلفا را می‌توان در کنار اس 5 یکی از دو تلفن رده بالایی دانست که سامسونگ اخیرا تولید کرده است. این دستگاه به خاطر فریم فلزی که در دور خود دارد، توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرده است. همین کمربند فلزی نیز به این دستگاه زیبایی فوق‌العاده‌ای بخشیده و سامسونگ را وارد سبک جدیدی از طراحی گوشی‌های هوشمند کرده است. پیش از گلکسی آلفا، سامسونگ تماما از پلاستیک در گوشی‌های خود استفاده می‌کرد.

نسل دوم موتو G موتورولا

moto-g

قیمت: ۱۷۹ دلار

زمان عرضه: هم‌اکنون

سری موتو G یکی از دستگاه‌هایی است که موتورولا حساب زیادی بر روی آن باز کرده و در واقع یک تلفن میان رده محسوب می‌شود. نسل دوم موتو G پیشرفت‌هایی نسبت به نسل قبل خود داشته و اکنون از صفحه نمایش بزرگتر ۵ اینچی، دوربین ۸ مگاپیکسلی و پردازنده ۴ هسته‌ای بهره می‌برد.

گلکسی نوت اج سامسونگ

samsung-galaxy-note-edge-product-photos09

قیمت: مشخص نیست

زمان عرضه: عرضه محدود

با اینکه مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه بسیار شبیه به گلکسی نوت ۴ است اما نوت اج ظاهری بسیار خاص دارد. درست در کناره سمت راست صفحه نمایش نوت اج شاهد خمیدگی هستیم که باعث می‌شود ابزاری کاربردی و کنترل کننده دستگاه به شکل بهینه‌تری در دسترس قرار گیرند. در این بخش از صفحه نمایش همچنین می‌توانید اپلیکیشن‌ها، اعلانیه‌ها و حتی نقل قول‌های جالب از توییتر را به نمایش درآورید.

زد ۳ کامپکت

xperia-z3-compact

قیمت:۵۹۹ دلارزمان عرضه: هم‌اکنون

برادر کوچکتر پرچم‌دار اکسپریا زد ۳ سونی نیز می‌تواند یکی از گزینه های خرید شما در فصل پاییز باشد. این تلفن همراه با پرچم‌دار سونی معرفی شده و از مشخصات بسیار خوبی بهره می‌برد. می‌توان مزیت قوی رقابتی زد ۳ کامپکت را قدرت بسیار بالای باتری این دستگاه دانست که رکورد عمر باتری گوشی‌های هوشمند را شکسته است. پس اگر عمر باتری یکی از فاکتور‌های مهم شما در زمان خرید است، زد ۳ کامپکت عالی‌ترین گزینه است.

بلک‌بری پاسپورت

blackberry-passport02

قیمت: مشخص نیست

زمان عرضه: آبان ماه

بلک‌بری طیف هدف خود را خوب می‌شناسد. تلفن خاص بلک‌بری پاسپورت برای کسانی طراحی شده که به ظاهری خاص و یکتا نیاز دارند. بلک‌بری پاسپورت از یک صفحه نمایش مربعی ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۱۴۴۰ بهره می‌برد و تجربه‌ای بسیار جالب را در اختیار شما می‌گذارد. صفحه کلید فیزیکی این دستگاه همچون ترک‌پدی لمسی کار می‌کند و دسترس‌ پذیری بهتری نسبت به نسل‌های قبل برای شما فراهم می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات