گزارش اختصاصی زومیت از غرفه «اپسون» در نمایشگاه جیتکس 2014

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵
مطالعه 6 دقیقه
در ادامه‌ی گزارش‌های منتشر شده از غرفه‌ی کمپانی‌های سامسونگ، مایکروسافت و دل و اچ‌پی از نمایشگاه جیتکس، در ادامه گزارش اختصاصی زومیت را از غرفه‌ی کمپانی اپسون تقدیم حضور می‌کنیم. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به غرفه‌ی اپسون در نمایشگاه Gitex 2014 داشته باشیم.
تبلیغات

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، نمایشگاه جیتکس که لقب بزرگ‌ترین گردهمایی آی‌سی‌تی خاورمیانه را بر دوش می‌‌کشد، بیشتر با تمرکز روی رهکارهای سازمانی و تجاری در شهر دوبی برگزار می‌شود. با توجه به اینکه نام اپسون از دیرباز با ارائه‌ی محصولات تجاری و اداری گره خورده، سری به غرفه‌ی این کمپانی در نمایشگاه جیتکس زدیم تا با آخرین دستاوردهای این کمپانی آشنا شویم. شاید ملموس‌ترین محصول این کمپانی در کشورمان، پرینتر‌های سوزنی اپسون باشد که با صدای گوش‌خراش در زمان پرینت خود را به همگان شناسانده است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاهی به غرفه‌ی این کمپانی داشته باشیم.

در تصویر زیر پروژکتور تعاملی سری BrightLink را مشاهده می‌کنید که می‌توان به‌واسطه‌ی طراحی خاص این پروژکتور، تصویر را روی هر سطح صافی منتشر کرد. در تصویر زیر شاهد انتشار تصویر روی یک سطح افقی هستیم که افراد می‌توانند با استفاده از قلم‌های تعاملی با آن کار کنند. این پروژکتورها نیاز به استفاده از پرده‌ را در کنار وایت‌بورد یا تخته‌های سنتی در کلاس‌های درس و سالن‌های کنفرانس از بین می‌برند. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که قیمت ۲۰۰۰ دلاری این پروژکتورها همچنان استفاده از گچ و تخته یا در بهترین حالت وایت‌بورد را از نظر بودجه برای مدارس و دانشگاه‌های کشورمان منطقی‌تر جلوه می‌دهد.

IMG 6187

تصویر زیر گویای نمایی دیگر از این پروژکتور کاربردی است که ارگونومی خاص این پروژکتور امکان استفاده از آن را در حالت‌های مختلف فراهم آورده است.

IMG 6188

نمایی دیگر از پشت همین پروژکتور را ملاحظه می‌کنید که قدرتی مثال‌زدنی در انتشار رنگ‌ها دارد.

IMG 6189

در تصویر زیر طیفی از ویدئو پروژکتورهای اپسون را ملاحظه می‌کنید که با در اختیار داشتن امکانات گوناگون برای پوشش دادن نیازهای کاربران مختلف با بودجه‌های متفاوت در نظر گرفته شده‌اند.

IMG 6190

بهترین نمونه‌ی موجود در میان ویدئوهای پروژکتورهایی که در تصویر فوق مشاهده کردید، پروژکتور EH-6600W است.

IMG 6191

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، پروژکتور BrightLink این بار روی سقف قرار گرفته و تصویر را روی دیوار منتشر می‌کند. با استفاده از این پروژکتور تعاملی می‌توان نوشته‌ها و اشکال ترسیم شده را جابجا کرد.

IMG 6192

در تصویر مجموعه‌ای از پرینتر‌ و لیبل‌زن‌‌های اپسون را مشاهده می‌کنید که با توجه به مکانیزه‌ شدن فروشگاه‌ها و استفاده از سیستم‌های بارکد‌خوان و RFID کاربرد زیادی داشته و یکی از ملزومات هر فروشگاه مدرنی است.

IMG 6194

تصویر زیر نمایی نزدیک‌تر از پرینتر‌های اپسون را به تصویر کشیده است.

IMG 6195

تصویر زیر اسکنر‌های اداری اپسون را به تصویر کشیده است که برای استفاده در ادارات و سازمان‌ها با حجم گسترده‌ی اسناد برای اسکن‌شدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرعت در اسکن اسناد حرف اول را در این اسکنرها می‌زند.

IMG 6197

تصویر زیر پرینتر‌های رنگی جوهر افشان اپسون را نشان می‌دهد که اغلب برای چاپ تصاویر به‌کار برده می شود. همانطور که از استند توضیحی کنار میز نیز مشخص است، کارتریج‌های بکار برده شده در این پرینترها بصورت تانکرهایی اغلب در قسمت بیرونی پرینتر قرار می‌گیرند تا شارژ کارتریج‌ها به سهولت انجام شود.

IMG 6198

اپسون در این قسمت از غرفه برای نمایش مصرف پایین پرینترهای خود ایده‌ی جالب توجهی به‌ کار برده بود. همانطور که در استند پشتی نیز مشاهده می‌کنید، انرژی مورد نیاز برای استفاده از پرینتر اپسون ۱۴ وات است که این انرژی را می‌توان به‌راحتی با استفاده از دینام متصل شده به چرخ پشتی دوچرخه تامین کرد.

IMG 6200

مصرف پایین پرینترهای اپسون تنها به انرژی الکتریکی مورد نیاز خلاصه نشده و این پرینترها رنگ‌های موجود در کارتریج‌های خود را نیز بصورت بهینه‌ای مورد استفاده قرار می‌دهند. در تصویر زیر نمایی نزدیک از تانکر پرینتر جوهرافشان اپسون را ملاحظه می‌کنید. اگر مایل هستید در باره‌ی این پرینترها بیشتر بدانید به مقاله‌ «بررسی چاپگر رنگی اپسون L800 با تانکرهای حجیم جوهر» مراجعه کنید.

IMG 6202

تصویر زیر نیز بخش دیگری از پروژکتورهای اپسون را نمایش می‌دهد.

IMG 6203

در تصویر پایانی نیز نمایی نزدیک از پرینترهای مخصوص چاپ عکس و تصاویر نمونه‌ی چاپ شده با استفاده از این پرینترها را مشاهده می‌کنید.

IMG 6204

نظر شما در مورد محصولات ارائه شده توسط اپسون در این نمایشگاه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات