امکان انجام بازی چند نفره بصورت محلی به اندروید اضافه می‌شود

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
تلفن‌های‌هوشمند این روزها عنوان پرمصرف‌ترین گجت‌های الکترونیک را به خود اختصاص داده‌اند، اما علی‌رغم پتانسیل بالا برای محبوبیت و موفقیت این ابزارها در دنیای بازی، هیچ یک از توسعه‌دهندگان تاکنون بستری را برای انجام بازی‌های چند نفره بصورت محلی در پلتفرم خود پیش‌بینی نکرده‌اند. اما گوگل خبر از اضافه کردن چنین امکانی به Google Play Games را داده است.
تبلیغات

گوگل خبر از اضافه شدن امکان انجام بازی‌های چند نفره‌ی محلی به Google Play games، فریم‌ورک مخصوص بازی‌ها در سیستم‌عامل اندروید را داده است. با استفاده از این قابلیت می‌توان یک بازی را بصورت چند نفره با حضور گیمر‌های محلی موجود بازی کرد.

با وجود چنین قابلیتی کاربران از این پس قادرند تا دوستان خود را به انجام بازی چند نفره دعوت کنند که بطور قطع تجربه‌ای لذت بخش را به‌همراه داشته و با بالارفتن هیجان حاصل از این نوع بازی شاهد بالارفتن بازی‌هایی خواهیم بود که در اندروید از بازی چند نفره پشتیبانی می‌کنند.

در صورتی که تجربه‌ی کار با کنسول‌های 3DS نینتندو را داشته باشید، با چنین امکانی آشنا هستید. در این کنسول‌ها نیز قابلیتی با نام StreetPass وجود دارد که می‌توان سایر دارندگان کنسول 3DS را به بازی دعوت کرد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که توسعه‌دهندگان بازی‌های اندرویدی این قابلیت را چگونه در محصولات خود به‌کار خواهند گرفت. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات