گزارش اختصاصی زومیت از غرفه «دل» و «اچ‌پی» در نمایشگاه جیتکس 2014

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
مطالعه 5 دقیقه
دل در جیتکس امسال روی سرورها، دیتاسنترها و راه‌کارهای مدیریت امنیت دیتاسنترها تمرکز کرده است گزارش زومیت از غرفه‌ی دل را از دست ندهید.
تبلیغات

کمپانی دل و اچ پی با تمرکز بر سرورها و دیتاسنترها، ارائه راهکارهای مدیریت دیتاسنتر، امنیت داده و شبکه و چند محصول مثل مانیتور و پرینتر در نمایشگاه جیتکس دوبی حضور پیدا کرده بودند. در ادامه گزارش اختصاصی زومیت از غرفه این دو کمپانی بزرگ در جیتکس 2014 را مشاهده خواهید کرد.

کمپانی دل غرفه‌ای ویژه‌ای را در نمایشگاه جیتکس امسال به خود اختصاص داده بود. جیتکس امسال نسبت به سال‌های گذشته رونق کمتری داشت و تمرکز اکثر شرکت‌های حاضر در آن بر روی راه‌حل‌های مخصوص شرکت‌ها و به عبارتی سرویس‌های انترپرایس بود. دل نیز از این قاعده مستثنی نبود و به ارائه راه‌حل‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انترپرایز پرداخته بود.

dell-hp-gitex-booth-2

همچون مایکروسافت، دل و اچ‌پی نیز بیشتر بر روی راهکارهای سازمانی و مدیریتی و دیتاسنتر و سرورها تمرکز داشتند تا گجت‌ها و ابزارهای الکترونیکی متنوع! در این بخش راه‌کار دل برای مانیتورینگ استوریج‌ها به نمایش در آمده بود:

dell-hp-gitex-booth-5

در غرفه دل می‌شد گستره متنوعی از سوئیچ‌ها، روترها، دیتاسنترها، سرورها و سایر تجهیزات شبکه را مشاهده کرد که نحوه عملکرد و پیکربندی آنها نیز توضیح داده شده بود.

dell-hp-gitex-booth-6

سرویس‌ها و نرم‌افزارهای دل در کابین‌های جداگانه‌ای تشریح شده و هر یک از کاربران می‌توانستند از نزدیک انها را تست کنند. مثلا بخشی به نام «مدیریت و نظارت» وجود داشت که در آن، انواع نرم‌افزارها و راهکارهای دل برای مدیریت پایگاه داده، مدیریت ویندوز و نظارت بر عملکرد اپلیکیشن‌ها موجود بود. همچنین راهکارهای سازمانی برای بهبود محیط کار و... توضیح داده شده بود. کمپانی دل در دوبی یک مرکز ارائه راهکارهای سازمانی نیز گشوده‌اند که در جیتکس رونمایی شد.

dell-hp-gitex-booth-7

در تصویر زیر می‌توانید یک نمونه از سرورهای نسل جدید دل را مشاهده کنید که در آن جدیدترین فناوری‌های این کمپانی به کار گرفته شده است.

dell-hp-gitex-booth-8

غرفه دل نسبتا بزرگ بود و افراد زیادی برای بازدید از آن به داخل می‌آمدند.

dell-hp-gitex-booth-9

اچ‌پی هم همچون دل بیشتر بر روی سرورها، دیتاسنترها و تجهیزات شبکه و البته سرویس‌های مدیریت دیتاسنتر و... تمرکز کرده بود. 

dell-hp-gitex-booth-1

نمایشگر، لپ‌تاپ و  پرینتر‌های اداری اچ‌پی:

dell-hp-gitex-booth-10

اچ‌پی نیم نگاهی هم به محصولات مورد نیاز مشتریان عادی داشت. یکی از این محصولات مانیتور EliteDisplay E231 بود. یک مانیتور ۲۳ اینچی LED-Backlit که کیفیت تصویر مناسبی داشته و رنگ‌ها در آن طبیعی به نظر می‌رسیدند.

dell-hp-gitex-booth-11

پرینترهای اچ‌پی هم که همواره زبانزد خاص و عام بوده‌اند، در غرفه‌ی این شرکت به نمایش درآمده بودند. جدیدترین پرینتر/اسکنرهای چندکاره اچ‌پی در غرفه اچ‌پی مشاهده می‌شدند.

dell-hp-gitex-booth-12

راهکارها و سرویس‌های امنیت داده اچ‌پی در غرفه این کمپانی یکی از بخش‌های شلوغ بود. مدیران کمپانی‌های بزرگ به این غرفه امده بودند تا با جدیدترین محصولات اچ‌پی در حوزه امنیت داده، امنیت شبکه، فایروال و امنیت اپلیکیشن آشنا شوند.

تصویر زیر مربوط به یک پلاتر رنگی بزرگی است که اچ‌پی به تازگی تولید کرده است. بدون شک این محصول مورد علاقه گرافیست‌ها، طراح‌ها و غیره خواهد بود.

dell-hp-gitex-booth-14
dell-hp-gitex-booth-15
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات