اپل iOS 8.1 را همراه با بهبود‌ها و ویژگی‌های جدید معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
امشب اپل iOS 8.1 را معرفی کرد، اولین زیر شاخه سیستم عامل جدید موبایل اپل پس از معرفی نسخه اصلی iOS 8 اکنون همراه با ویژگی‌ها جدید قرار است به دستگاه‌های موبایل اپل بیاید. اپل در این نسخه دوباره Camera Roll را بازگردانده، ویژگی که در iOS 8 حذف شده بود و همچنین نسخه بتای iCloud Photo Library را در این ریز انتشار قرار داده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اپل از زمان معرفی رسمی آیفون‌های جدید iOS 8 را در دسترس عموم قرار داده است و از همان زمان سعی کرده ویژگی‌هایی که در نسخه اصلی iOS 8 وجود داشته‌اند را تکمیل کند یا بهبود دهد. اولین بروزرسانی که پس از انتشار نسخه اصلی iOS 8 منتشر شده، باعث بروز مشکلاتی در دستگاه‌های iOS اپل شد که در برخی از آیفون‌ها  باعث قطعی سرویس برقراری تماس شد. همچنین اپل با ارایه بروزرسانی‌های بعدی سعی بر رفع مشکلات بوجود آمده داست اما این بروزرسانی‌ها نیز باعث بروز مشکلات عجیبی در دستگاه‌های آیفون و آیپد شدند. با این‌حال به گفته اپل تاکنون 48 درصد از آی‌دیوایس‌ها به iOS 8 بروزرسانی شده‌اند.

DSC 0155 verge super wide

حال اپل خواسته با iOS 8.1 تمام نقص‌های گذشته را از بین ببرد و نسخه‌ای پایدار از iOS 8 را در دسترس کاربران خود قرار دهد. پاسخ اپل به فیدبک‌هایی که از کاربران می‌گیرد تحسین بر انگیز است. در این نسخه از iOS از سرویس Apple Pay به صورت رسمی استفاده خواهد شد، همچنین دو ویژگی که اپل در iOS 8 حذف کرده بود نیز با بازخورد‌هایی که از کاربران خود گرفته به iOS 8.1 بازگردانده شده‌اند، این دو بخش Camera Roll و iCloud Photo Library نام دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات