تیم کوک: اپل‌پی از دوشنبه و SDK اپل‌واچ از ماه آینده در دسترس خواهند بود

پنج‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
تیم کوک در مراسم اپل که در حال برگزاری است سخنرانی خود را با خبر فروش شگفت‌انگیز آیفون‌های جدید و استقبال بی‌نظیر کاربران از آن‌ها شروع کرد و سپس خبر از انتشار SDK مربوط AppleWatch و راه‌اندازی سرویس پرداخت الکترونیکی Apple Pay داد.
تبلیغات

تیم کوک نظر برخی از کارشناسان بازار در باره‌ی آیفون ۶ را نقل کرد که اعتقاد داشتند آیفون ۶ بهترین تلفن هوشمند بازار است. تیم کوک از آیفون های جدید به عنوان تلفن‌هایی یاد کرد که سریع‌ترین رکورد فروش در دنیا را داشته است. او گفت آیفون ۶ به ۳۲ کشور دیگر نیز وارد خواهد شد و اخیرا راهی بازار چین شده است.

فروش آیفون در چین آنقدر راضی کننده بوده است که مدیرعامل اپل را هیجان زده کند. بازار چین پتانسیل بسیار بالایی دارد و اپل از سال گذشته توانست نظر مثبت اپراتورهای مطرح این کشور برای عرضه‌ی آیفون را کسب کند. بازار چین می‌تواند به اپل کمک کند تا آمار خیره‌ کننده‌ای را رقم بزند.

تیم کوک عرضه‌ی آیفون‌های جدید را بزرگ‌ترین در تاریخ عنوان کرد. اما تیم کوک صحبتی از آمار دقیق فروش آیپدها نکرد. شاید عبارت «فروش بسیار بالای آیفون» باعث تقاضای بیشتر برای آیپدها شود!

تیم کوک اعلام کرد که اپل‌پی (Apple Pay) دوشنبه همین هفته شروع به کار می‌کند. وی همچنین خبر داد که SDK مربوط به ساعت هوشمند این شرکت از ماه آینده در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌گیرد تا بتوانند اپلیکیشن‌های مخصوص اپل‌واچ را تولید کنند. اپل این SDK را WatchKit نام‌گذاری کرده است. پس اگر جزو توسعه‌دهنگان اکوسیستم اپل هستید و مایلید تا اپلیکیشن‌های خود را برای اپل واچ‌ توسعه دهید می‌توانید به زودی بستر مربوطه را در اختیار داشته باشید. با این حال اپل‌واچ تا اوایل سال ۲۰۱۵ عرضه نخواهد شد.

کنفرانس اپل را در پوشش زنده زومیت دنبال کنید. انتظار داریم در این کنفرانس از آیپدهای جدید رونمایی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات