Will.i.am از دست‌بند هوشمند Puls با قابلیت برقراری تماس صوتی پرده برداشت

پنج‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از دو سال و نیم تلاش برای طراحی و توسعه‌ی دست‌بند هوشمند Puls، بالاخره Will.i.am از دست‌بند هوشمند پرده برداشت. این دست‌بند هوشمند توسط کمپانی +i.am که تحت تملک Will.i.am، خواننده مشهور آمریکایی است، ساخته شده است. در ادامه با این معرفی این گجت همراه زومیت باشید.
تبلیغات

Puls دست‌بند هوشمندی است که قادر است ساعت را نیز برای کاربر نمایش دهد، اما این محصول صرفا یک ساعت‌هوشمند نیست و Will.i.am این موضوع را بارها در زمان معرفی دست‌بند هوشمند ساخته شده توسط کمپانی خود مطرح کرد. مهم‌ترین تفاوت این دست‌بند‌ هوشمند قابلیت اتصال به شبکه‌های مخابراتی 3G و برقراری تماس‌های صوتی است، از این‌رو نسخه‌ی قراردادی دست‌بند هوشمند  Puls با همکاری AT&T و O2 نیز روانه‌ی بازار خواهد شد.

Puls را می‌توان بهترین گزینه برای افرادی خواند که از تعقیب‌کنندگان دنیای مد و فشن بوده و گوشه چشمی نیز به دنیای فناوری دارند. با استفاده از Puls‌ می‌توان تماس صوتی برقرار کرد، به موسیقی گوش داد و همچنین اطلاعات مربوط به فاکتورهای سلامتی بدن را ذخیره کرد. براساس اطلاعات منتشر شده این دست‌بند هوشمند قادر است تا تعداد دفعات تکرار بدنی را با صرف انرژی مشخص کند. با استفاده از  این محصول می‌توان به‌راحتی به توییتر متصل شده و توئیت کرد.

PulsWillIamInt

هنوز اطلاعاتی از عمر باتری Puls در دست نیست. در پایان مراسم مانکن‌هایی با در دست داشتن دست‌بندهای Puls روی صحنه آمدند، اما نکته‌ی جالب توجه در مورد این دست‌بند همراه داشتن باتری‌هایی اضافی برای این ساعت هوشمند در قالب کاپشن‌هایی است که می‌توانند انرژی موجود در باتری‌های اضافی را در حالی که دست‌بند با آستین در تماس باشد به Puls انتقال دهند. باتری موجود در کاپشن قادر است تا انرژی مورد نیاز برای ساعت را به‌ مدت ۲.۵ روز تامین کند.

هنوز اطلاعاتی از جزئیات قیمت این دست‌بند هوشمند در دست نیست. Puls از بهار تا پاییز سال آتی روانه‌ی بازار خواهد شد. این گجت جذاب در رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی و آبی روانه ی بازار خواهد شد. همچنین باید به عرضه‌ی یک نسخه‌ی طلایی نیز اشاره کرد که میزبان تکه‌های الماس نیز خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات