سامسونگ باتری‌های انعطاف‌پذیر خود را رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
همین چند روز پیش بود که اهالی تکنولوژی در سراسر جهان بحث بسیار داغ خم شدن آیفون ۶ پلاس را شنیدند و در نهایت تعجب ویدیو‌هایی را تماشا کردند که یکی از گران‌ترین محصولات تکنولوژی به چه راحتی خم می‌شود. اما سامسونگ به نظر می‌رسد به راه‌حلی دست یافته که باعث می‌شود انعطاف پذیری و خم شدن دستگاه‌های هوشمند در آینده یک ویژگی‌ باشد نه یک اشکال یا باگ.
تبلیغات

بخش تحقیق و توسعه سامسونگ در کره جنوبی از باتری‌های انعطاف پذیری رونمایی کرده که احتمالا در آینده در دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند این شرکت آن‌ها را خواهیم دید.

بر طبق گفته این گزارش، باتری‌های رونمایی شده بسیار انعطاف پذیر هستند، تا جایی که می‌توانید آن‌ها را گرد کنید یا به دور دست خود بپیچانید بدون اینکه هیچگونه آسیبی به عملکرد عالی باتری وارد شود. این طراحی انعطاف پذیر به سامسونگ این امکان را می‌دهد تا باتری‌های بزرگتری را درون دستگاه‌های کوچک قرار دهد، همین موضوع باعث افزایش عمر باتری در دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند خواهد شد و شاید این زمینه تکنولوژی را برای مشتریان جذاب‌تر کند.

البته سامسونگ گفته نباید منتظر باشید این باتری به این زودی آماده تولید انبوه شود و شاید باتری انعطاف‌ پذیر را در ساعت هوشمند Gear S نسل دوم نیز نبینیم. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، احتمالا اولین بسته تجاری از این باتری‌ها تا حداکثر ۳ سال آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات