نکسوس 6 ضد آب است

پنج‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
اگر به وب‌سایت موتورولا سری بزنید مشاهده خواهید کرد که در بخش مشخصات فنی، ضد آب بودن نکسوس 6 تایید شده است. در یکی از ویدیوهای تبلیغاتی نیز پرچمدار جدید گوگل را در داخل یک آکواریوم مشاهده می‌کنیم. به نظر می‌رسد نکسوس 6 مقاومت بالایی در برابر نفوذ مایعات از خود نشان می‌دهد که گوگل در مراسم معرفی آن، چندان رغبتی به تشریح آن نداشته است.
تبلیغات

یکی از قابلیت‌هایی که گوگل در مراسم معرفی نکسوس 6 از قلم انداخت، ویژگی بسیار جذابی است که شاید خیلی از شما از آن بی‌اطلاع باشید! نکسوس 6 ضد آب است. در وب‌سایت موتورولا در بخش مشخصات فنی این تلفن در جلوی قابلیت Water-resistant کلمه Yes درج شده است.

کمتر کسی فکر می‌کرد نکسوس جدید ضد آب باشد. سری نکسوس به صورت سنتی ابزاری برای ارائه مشخصات سخت‌افزاری رده بالا در دل یک تلفن ارزان‌قیمت شناخته می‌شد، اما برچسب قیمت ۶۴۹ دلاری این دستگاه نشان می‌دهد که این سنت به پایان رسیده و گوگل می‌خواهد با پرچمداران کمپانی‌های دیگر رقابت کند. هنوز اطلاعات دقیقی درباره نمره IP نکسوس 6 منتشر نشده، ولی با توجه به یکی از ویدیوهای تبلیغاتی گوگل که در ادامه مشاهده می‌کنید، بدون شک نکسوس 6 به قدری در برابر آب مقاومت دارد که در زیر آب آکواریوم دوام بیاورد!

دانلود ویدیو

به نظر می‌رسد که گوگل در حوزه دستگاه‌های نکسوس سیاست خود را به کلی تغییر داده است. هم نکسوس 6 و هم نکسوس 9 قیمتی بسیار فراتر از انتظارها دارند. اما با نمایشگر بهتر و بزرگتر، دوربین باکیفیت‌تر، قابلیت ضدآب و ظرفیت بیشتر حافظه شاید بهتر است بگوییم دوران نکسوس‌های ارزان‌قیمت برای همیشه پایان یافته است.

نظر شما درباره قابلیت ضد آب نکسوس 6 چیست؟ آیا این موضوع، پس از مشاهده قیمت نکسوس جدید، توانسته کمی شدت شوک وارده به شما را کاهش دهد؟!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات