آیا در قسمت سوم فیلم کاپیتان آمریکا، مرد آهنی نیز حضور خواهد داشت؟

پنج‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته خبری رسمی منتشر شد که بازیگر مطرح هالیوود، رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) در حال امضای قرارداد برای حضور در قسمت سوم فیلم کاپیتان آمریکا است.
تبلیغات

طبق گزارشات و خبرهای رسمی، قسمت سوم فیلم کاپیتان آمریکا که قرار است در ماه می سال ۲۰۱۶ شروع به فیلم‌برداری شود، خط داستانی یکی از کمیک‌های مطرح مارول به نام جنگ‌های داخلی (Civil War) را دنبال خواهد کرد. به دنبال این خبر، حضور مرد آهنی به عنوان یکی از شخصیت‌های کلیدی این قسمت تا حد زیادی تایید شده است و در صورت توافق سران مارول، رویارویی این دو ابر قهرمان در قسمت سوم کاپیتان آمریکا می‌تواند سرآغاز فاز جدیدی از سری فیلم‌های مولتی میلیاردی مارول شوند.

طبق داستان کمیک‌ جنگ‌های داخلی، مردآهنی موظف می‌شود تا تمام ابرقهرمانان را برای خدمت به دولت آمریکا، جمع آوری کند و در صورت مقاومت، آن‌ها را بازداشت کند که این کار با مخالفت کاپیتان آمریکا روبه رو می‌شود و این مخالفت سبب درگیری بین این دو شخصیت و ابرقهرمانان دیگر می‌شود.

قسمت جدید از کمیک جنگ‌های داخلی که توسط مارول رونمایی شد

در اصل مارول تصمیم داشت تا مردآهنی را برای حضوری کوتاه در قسمت سوم کاپیتان آمریکا بیاورد، اما بازیگر این نقش درخواست حضور بیشتر و موثر در این فیلم را دارد که به دنبال آن، دستمزد بیشتری نیز نصیبش می‌شود. رابرت داونی جونیور در قسمت اول اونجرز (Avengers) به تنهایی ۵۰ میلیون دلار دستمزد دریافت کرد که بسیار بیشتر از دیگر بازیگران فیلم بود.

حال باید دید آیا حضور مردآهنی در قسمت سوم به صورت رسمی تایید می‌شود یا خیر. مارول در تابستان سال آینده قسمت دوم فیلم اونجرز را برای اکران دارد و قسمت سوم کاپیتان آمریکا برای سال ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده است.

اخیرا شایعاتی مبنی بر توافقات سونی و مارول برای حضور مردعنکبوتی در اونجرز نیز پخش شده است که با توجه به حضور ضعیف مردعنکبوتی در قسمت دوم فیلم، می‌تواند راه چاره‌ی خوبی برای خلاصی از انتقادات و وضعیت آشفته‌‌اش باشد، اما هنوز این خبر نیز تایید نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات