evleaks، تصویر رسمی نکسوس ۶ موتورولا را فاش کرد

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
اکانت توییتر evleaks، یکی از معروف‌ترین منابع افشاکننده اطلاعات مربوط به گجت‌ها، امروز تصویری از Nexus 6، محصول مشترک گوگل و موتورولا را فاش کرده است. تلفن غول پیکری که برند نکسوس را وارد بازار فبلت‌ها می‌کند.
تبلیغات

در این تصویر قاب جلویی گوشی قابل مشاهده است و ظاهرا فریم دور آن از جنس فلز ساخته شده است. دو قسمت از این فریم فلزی آن‌طور که مشخص است با یک خط جدا شده‌اند که مسلما این کار برای آنتن‌دهی بهتر نکسوس ۶ صورت گرفته است. درسوی دیگر، بر روی صفحه رابط کاربری اندروید ال را مشاهده می‌کنیم که دارای طراحی متفاوت نسبت به نسخه‌‌های قبلی خود است.

گوشی نکسوس ۶ گوگل که ظاهرا توسط شرکت موتورولا ساخته می‌شود، آن‌طور که گزارش‌ها و منابع اشاره داشته‌اند دارای صفحه‌ نمایش ۵.۹ اینچی از نوع QHD است و به نوعی اولین فبلت در خانواده نکسوس به شمار می‌رود. یکی از نقاط قوت در طراحی و الگوریتم بدنه، جای‌گیری بسیار خوب دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در وسط لبه‌ی راستی گوشی است که سهولت کار را بسیار افزایش می‌دهد.

شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد سخت‌افزار این گوشی، پردازشگر ۴ هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۰۵ با فرکانس ۲.۶۵ گیگاهرتز را نشان می‌دهد. همچنین ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز برای این فبلت در نظر گرفته شده است. در پشت آن، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده  که در دو طرف آن فلش‌های LED قابل مشاهده خواهند بود.

یکی از نکات جالب این تصویر که هنوز هم تایید نشده، شباهت بی حد و حصر آن به گوشی دیگر شرکت موتورولا، Moto X است. در تصویر زیر می‌توانید Moto X در سمت راست و تصویر منتسب به نکسوس ۶ را در سمت چپ مشاهده کنید.

nexus-6-vs-moto-x-2014-c1
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات