وان پلاس و مایکروسافت در حال مذاکره برای تولید یک تلفن‌هوشمند ویندوزفونی هستند

سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی وان‌پلاس با عرضه‌ی تلفن‌هوشمند وان به‌همراه بهترین مشخصات فنی، کیفیت ساخت بالا و قیمت پایین، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. حال اخباری در مورد تولید تلفن‌هوشمند ویندوزفونی از سوی این کمپانی منتشر شده که درصورت تحقق ان شاهد تنوع بیش از پیش محصولات مبتنی بر ویندوزفون در بازار خواهیم بود.
تبلیغات

مایکروسافت با ارائه‌ی امتیازات خوب و ترغیب کننده، در حال جذب تولیدکنندگان برای عرضه‌ی تلفن‌های‌هوشمند ویندوزفونی به بازار است. انتشار اخباری در مورد امکان عرضه‌ی تلفن‌هوشمند ویندوزفونی توسط کمپانی وان‌پلاس چینی که تنها با ارائه‌ی یک پرچمدار توانسته جایگاهی برای خود دست و پا کند، بسیار جالب توجه خواهد بود. این کمپانی چینی با عرضه‌ی گوشی وان به‌همراه مشخصاتی چون تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 801، صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در کنار دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تنها به قیمت ۲۹۹ دلار برای نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی و ۳۴۹ دلار برای نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی، نظرها را به سمت خود جلب کرد.

Carl Pei، یکی از مدیران وان‌پلاس در سخنانی اعلام کرده که این کمپانی درصدد تولید یک تلفن‌هوشمند ویندوزفونی است. وی همچنین از انجام مذاکراتی با کمپانی مایکروسافت نیز پرده برداشته است.

ما مذاکراتی را با مایکروسافت برای تولید یک تلفن‌هوشمند ویندوزفونی به انجام رسانده‌ایم. البته هنوز در حال بررسی شرایط هستیم.

در صورتی که کمپانی چینی تلفن‌هوشمند ویندوزفونی با مشخصات پرچمداران و قیمت پایین به بازار عرضه کند، برای خرید آن اقدام خواهید کرد؟ نظر شما در مورد این تلفن‌هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات