HTC One M8 از فردا قابلیت‌های EYE Experience را دریافت خواهد کرد

سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
اگر دارندگان HTC One M8 روراست باشند مسلما اعتراف خواهند کرد که هنگام معرفی Desire EYE به قابلیت‌های ویژه‌ی آن حسودی کردند. دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو و عقب دستگاه در کنار مجموعه‌ای از قابلیت‌های خاص برای آن‌ها توجه هرکسی را جلب می‌کند. خبر خوش برای دارندگان نسخه‌ی آنلاک One M8 این است که اچ‌تی‌سی مجموعه قابلیت‌های EYE Experience را در قالب یک بروزرسانی برای آن‌ها ارائه می‌کند.
تبلیغات

 اگرچه ماژول سخت‌افزاری دوربین چیزی نیست که قابل تغییر باشد، اما خصوصیات ویژه‌ی نرم‌افزاری که اچ‌تی‌سی به تازگی تحت عنوان EYE Experience برای گوشی جدید خود عرضه کرده از فردا در اختیار دارندگان One M8 نسخه آنلاک نیز قرار خواهد گرفت. این بروزرسانی نرم‌افزاری مجموعه‌ی کاملی از قابلیت‌های دوربین Desire EYE را برای پرچمدار اچ‌تی‌سی به ارمغان خواهد آورد که ردیابی چهره و Split Capture از آن دست هستند.

انتظار می‌رود در این بروزرسانی شاهد افزوده شدن سایر قابلیت‌ها نظیر Crop Me In نیز باشیم اما صحت این مساله هنوز توسط مسئولان اچ‌تی‌سی به تایید نرسیده است. ارائه‌ی این بروزرسانی هم‌اکنون در نقاطی از اروپا آغاز شده و به همین ترتیب طی روزهای آتی برای سایر نقاط نیز عرضه خواهد شد که نسخه‌های تحت قرارداد نیز در انتهای صف انتظار حضور دارند.

بنابراین هم‌اکنون دارندگان HTC One M8 دلیل جدیدی برای رضایت از دستگاه خود خواهند داشت. این تعهد اچ‌تی‌سی در ارائه‌ی بروزرسانی‌ها و امکانات جدید برای پرچمدار خود آن هم به شیوه‌ای بلند مدت بسیار قابل تحسین است؛ اما آزمایش اصلی در این زمینه، بر اساس سطح عملکرد این شرکت در زمان عرضه‌ی اندروید ال مشخص خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات