آیپد ایر 2 به پردازنده A8X و 2 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود

سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از مشخصات سخت‌افزاری که از خیلی قبل مشخص بود در آیپد‌های جدید وجود خواهد داشت پردازنده قوی‌تر A8 و سنسور اثر انگشت‌خوان تاچ آیدی بوده است. تصاویر جدیدی که توسط سایت apple.club.tw منتشر شده مشخصاتی جدید درباره آیپد‌های جدید را فاش می‌کنند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تصویر فاش شده را می‌توانید در زیر مشاهده کنید، این تصویر بار دیگر نسخه بهبود یافته پردازنده A8 را تایید می‌کند و همچنین خیال ما را از جانب میزان حافظه رم ۲ گیگابایتی آیپد‌ ایر 2 راحت می‌کند. همانطور که می‌دانید آیپد ایر نسل اول تنها ۱ گیگابایت حافظه رم داشت، اما با توجه به دو برابر شدن میزان حافظه رم در نسل جدید آیپد ایر باید منتظر سرعت بسیار بیشتر در عمکلرد چند وظیفگی سیستم عامل این دستگاه باشیم.

a8x-2gb-ram

گزارش‌ها از زنجیره تامین اپل مدعی‌اند آیپد‌های جدید روز پنجشنبه همین هفته با ۲ گیگابایت حافظه رم که نسبت به نسل قبل دو برابر شده و همچنین پردازشگر A8X رونمایی خواهند شد (با توجه به گفته آن‌ها، آیپد ۱۲.۹ اینچی را سال آینده میلادی خواهیم دید).

درحالی که اپل برای افزایش میزان حافظه رم دستگاه‌های جدید بسیار مقاومت می‌کند (برای مثال در آیپد ایر، آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس) اما این مقدار افزایش حافظه رم در آیپد ایر 2 می‌تواند فایده‌های بسیاری در چند وظیفگی و سرعت دستگاه و مخصوصا عملکرد‌های مالتی‌تسکینگ که شایعه شده، داشته باشد. همچنین انتظار می‌رود اپل در آیپد‌های جدید از تاچ آیدی برای استفاده بهتر از Apple Pay بهره گیرد، همچنین رزولوشن صفحه و مگاپیکسل دوربین این دستگاه نیز افزایش پیدا کند. احتمال عرضه آیپد‌های جدیدبا رنگ طلایی نیز بسیار زیاد است.

اپل همین هفته، روز پنجشنبه ۱۶ اکتبر برابر با ۲۴ مهرماه در مقر خود میزبان مراسمی برای رونمایی از آیپد‌های جدید و نسخه جدید سیستم عامل دسکتاپ مک است. این مراسم به وقت تهران راس ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد. ما در زومیت پوشش زنده‌ای از این مراسم خواهیم داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات