بیشتر از یک میلیون نفر برای آزمایش ویندوز 10 ثبت نام کرده‌اند

سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
آیا تا با حال به امتحان کردن نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ فکر کرده‌اید؟ در این باره شما تنها نیستید؛ به گزارش مایکروسافت، در طول هفته‌ای که گذشت Windows Insider Program به بیش از یک میلیون ثبت نام رسیده است که نشان دهنده شوق بسیاری از کاربران برای نصب و استفاده از آخرین نسل سیستم عامل دسکتاپ مایکروسافت است.
تبلیغات

پیوستن به Windows Insider Program ضرورتا به معنی نصب نسخه پیش‌نمایش نیست اما تنها راه دسترسی به ویندوز ۱۰ همین روش است. در حالی که مشخص نیست چند میلیون نفر این سیستم عامل را نصب کرده‌اند، مایکروسافت می‌گوید تاکنون 200,000 بازخورد از کاربرانی که با نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ کار کرده‌اند، دریافت کرده است.

مایکروسافت بنا بر دلایلی معتقد است که بیشتر این بازخورد‌ها از استفاده گسترده افراد ارسال شده است نه فقط مردم عادی که به کار‌های عادی و روزمره خود در سیستم عامل مشغول هستند. آمار مایکروسافت نیز نشان می‌دهد تقریبا نیمی از کاربران، نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ را بر روی ماشین‌های مجازی نصب کرده‌اند و نیم دیگر نسخه پیش نمایش این ویندوز را به صورت کامل بر روی سیستم خود نصب دارند.

تیم توسعه دهنده ویندوز می‌گوید در تلاش است تا با دسته بندی و پیشرفت ویژگی‌هایی که در بازخورد‌های دریافتی مطرح شده، هر کدام را به سرانجام برساند و قول داده تا زمان انتشار نسخه نهایی ویندوز ۱۰ را با اصلاحات و بهبود‌هایی آماده سازد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات