ویژگی اشتراک گذاری به مرورگر فایل ویندوز ۱۰ اضافه شد

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
ویندوز ۱۰ ویژگی‌های بسیاری را با خود به همراه آورده است و برخی از آن‌ها واقعا کاربردی‌تر و قابل توجه‌تر از بقیه هستند. برای مثال، ویژگی دسکتاپ مجازی کاربردی بسیار واضح و قابل توجه دارد اما مرکز اعلانیه‌ها ممکن است زیاد در چشم بزرگ نیاید. در ادامه با زومیت همراه باشید تا یکی دیگر از ویژگی‌ها قابل ملاحضه ویندوز ۱۰ را به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

همینطور که زمان می‌گذرد و به عرضه نهایی ویندوز ۱۰ نزدیک می‌شویم، مایکروسافت سعی می‌کند با توجه به بازخورد‌های نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰، بهبود‌ها و در برخی مواقع ویژگی‌های جدیدی را به آخرین نسخه سیستم عامل دسکتاپ خود اضافه کند. اینطور که پیداست نرم‌افزار مرورگر فایل (File Explorer) نیز با ویژگی‌های جدید بروزرسانی شده است.

windows-10-update-1

اکنون مرورگر فایل ویندوز ۱۰ از ویژگی اشتراک گذاری بهره می‌برد که باعث می‌شود به اشتراک گذاشتن فایل‌های مختلف در این نسخه از ویندوز  بسیار آسان‌تر شود. در حالی که قبلا تب جداگانه‌ای با نام "Share" را در ویندوز ۸ داشتیم، این بخش در ویندوز ۱۰ دچار تغییراتی شده و از این پس راحت‌تر می‌توان فایل‌ها را با سرویس‌های مختلف به اشتراک گذاشت. تفاوتی که مهندسان مایکروسافت در این بخش به وجود آورده‌اند را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید. همانطور که می‌بینید دکمه مخصوص و جالب "Share" برای اولین بار در سیستم‌ عامل دسکتاپ مایکروسافت قرار گرفته است.

windows-10-update

از قابلیت‌های این دکمه هنوز خبری در دست نیست، اما همانطور که شما نیز می‌دانید این تغییرات فعلا در نسخه پیش‌نمایش فنی در حال انجام است و از محصول بتا تا محصول نهایی و آماده استفاده، فاصله زیادی وجود دارد. در هر حال امیدواریم این قابلیت در نسخه نهایی ویندوز ۱۰ با توانایی‌های بسیار بالا وجود داشته باشد. تعداد بسیار زیادی تغییرات کوچک دیگر نیز در ویندوز ۱۰ اعمال شده‌اند که همگی نشان می‌دهند مایکروسافت سخت در حال تکمیل و بهبود این نسخه از ویندوز است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات