عضو جدید خانواده Eye شرکت اچ‌تی‌سی با نام One E8 Eye فاش شد

یک‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
HTC هفته گذشته اولین تلفن از خانواده Eye را رونمایی کرد اما اینطور که پیداست خیلی سریع قصد دارد عضو دیگری را به این خانواده اضافه کند و نام آن را One E8 Eye بگذارد. با فاش شدن سند مهمی از هند که این دستگاه نیز در آن لیست شده، متوجه می‌شویم که باید به زودی منتظر گوشی هوشمند جدیدی با پسوند Eye باشیم. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

چند صد واحد از اسناد مربوط به One E8 Eye به هند وارد شده است. این اسناد مشخص کرده‌اند که گوشی جدید HTC در دو رنگ متفاوت نقره‌ای و خاکستری عرضه خواهد شد. قیمت این محصول نیز در حدود ۴۵۰ دلار است که با یک حدس منطقی می‌توان گفت قیمت این محصول نیز با One E8 اصلی نزدیک خواهد بود و انتظار می‌رود قیمت خرده فروشی آن نزدیک به ۵۰۰ تا ۵۵۰ دلار باشد.

One-E8-Eye

چیزی که هنوز مشخص نیست این موضوع است که چگونه نسخه Eye از One E8 با دستگاه اصلی تفاوت پیدا خواهد کرد. مطمئنا Eye Experience جدید که اچ‌تی‌سی آن را نرم‌افزاری کمکی برای سلفی‌ گرفتن‌های بهتر می‌داند در این دستگاه نیز حضور خواهد داشت اما اگر تنها تفاوت همین باشد، این دستگاه تنها تبدیل به یک نسخه جدید از One E8 و فقط با دوربین بهبود یافته خواهد شد.

فعلا مشخصات بیشتری از این دستگاه فاش نشده و باید منتظر رونمایی از این دستگاه ماند تا در نهایت با گوشی مخصوص سلفی دیگری از شرکت HTC آشنا شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات