زوم‌گیم: Zombie Highway 2، اتومبیل، اسلحه و... زامبی!

یک‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
کم‌تر گیمری پیدا می‌شود که از زامبی کشی پر از خون و خون‌ریزی خوشش نیاید و نخواهد با انواع سلاح‌های گرم و سرد و وسایل نقلیه، جمعیت زیادی از زامبی‌ها را به قتل برساند. با زومیت همراه باشید تا یکی از جدیدترین بازی‌های زامبی محور و البته رایگان را برای موبایل به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

استودیو Auxbrain، اوایل سال جاری میلادی بود که قسمت اول از بازی Zombie Highway یا بزرگراه زامبی را برای اندروید و سپس بر روی iOS منتشر کرد. پس از استقبال بسیار عالی و کسب امتیازات بالا، قسمت دوم این بازی هیجان انگیز، چند روز پیش برای iOS عرضه شد.

با این‌که زمان زیادی از عرضه‌ی قسمت اول نمی‌گذرد، اما سازندگان در حرکتی بسیار عالی و برای جلوگیری از تکراری شدن بازی، طراحی و ساختار بازی را از نو پایه‌ریزی کرده‌اند که این کار جای تحسین بسیار دارد. بازی از یک گاراژ شروع می‌شود که شما در آن وسایل خود از قبیل اتومبیل و اسلحه‌هایتان را نگه‌داری می‌کنید. در بدو ورود به منو، دو گزینه Survive و Daily Challenge دیده می‌شود. Survive بخشی است که شما می‌توانید رکورد بیشترین میزان زنده ماندن در جاده را از آن خود کنید و به رقابت با سایرین بپردازید. اتومبیل و اسلحه، عضو جدایی‌ناپذیر بازی هستند و شما می‌توانید از میان ده‌ها سلاح که ۴ عدد از آن‌ها سلاح‌های برتر و قدرتمند کاملا جدید هستند، خود را مجهز کنید و سوار یکی از ماشین‌های خوش ساخت و جنگی خود شوید.

zombie-highway-2-1

برخلاف برخی از بازی‌های هم‌سبک، زامبی‌های این بازی دارای تنوع بالایی هستند. ۱۰ نوع زامبی مختلف که هر کدام به شکلی می‌توانند شما را حسابی به دردسر بیاندازند، در مسیرتان قرار می‌گیرند.

گیم‌پلی بازی همان‌طور که گفتیم، حالتی است که شما باید از بزرگراهی پر از زامبی در دنیایی آخرالزمانی، عبور کرده و مراقب باشید زامبی‌هایی که خود را روی ماشین شما پرتاب می‌کنند و سعی در چپ کردن اتومبیل دارند، نتوانند کاری از پیش ببرند. کوبیدن آن‌ها به دیوار، موانع مختلف بر سر راه و استفاده از اسلحه، راه‌هایی است که شما مجاب به انجام آن‌ها برای زنده ماندن هستید.

یکی از ویژگی‌های جدیدی که سازندگان حسابی بر روی آن مانور داده‌اند، قابلیت نیترو برای اتومبیل‌ها هست. این قابلیت که برای کسی نا‌آشنا نیست، سرعت مضاعفی به وسیله‌ی نقلیه شما می‌دهد و باعث می‌شود تا در مدت کوتاهی از شر زامبی‌ها راحت شوید. در بازی با توجه به عملکردتان، سکه‌هایی به شما تعلق می‌گیرد که یکی از کاربرد‌های این سکه‌ها، بازگشت زمان به عقب در هنگام باخت در بازی است. این کار باعث می‌شود تا اشتباهی که مرتکب شدید را اصلاح کنید و به ادامه‌ی بازی بپردازید.

zombie-highway-2-2

بخش Daily Challenge که اشاره‌ای به آن داشتیم، توسط سازندگان به صورت روزانه بروزرسانی می‌شود و هر روز، چالشی جدید را برای بازیکنان محیا می‌کند که می‌تواند در نوع خود جالب باشد و احساس زنده بودن را به بازی بدهد. علاوه بر این نوع چالش‌ها، ۵۵ چالش و هدف در بازی وجود دارد که بسته به عملکرد بازیکن و میزان مسافت طی شده در بزرگراه، بر سر راه وی قرار می‌گیرد. برای مثال کوبیدن ۵ زامبی به دیوار، کشتن ۱۰ زامبی با اسلحه یا مواردی از این قبیل.

در آخر می‌توانیم به گرافیک قابل قبول بازی اشاره کنیم که محیط بازی را به شکلی بسیار خوب به تصویر می‌کشد. البته در بخش طراحی زامبی‌ها مقداری کم کاری شده است اما در مقابل طراحی خوب اتومبیل‌ها، می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. نور پردازی محیط مخصوصا وقتی اتومبیل وارد تونل می‌شود، مثال زدنی کار شده است و در کل، از نظر جلوه‌های بصری می‌توان روی بزرگراه زامبی 2 حساب باز کرد.

این بازی ۱۷ مهر ماه برای سیستم عامل iOS منتشر شده است و به زودی برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه خواهد شد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات