فروش استثنایی گوشی های یونکتو Unnecto با 48 درصد تخفیف به تعداد محدود در البسکو.کام

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت آمریکایی یونکتو (Unnecto) که با عرضه گوشی هوشمند اندرویدی دو سیم کارت به تازگی وارد بازار الکترونیک ایران شده است، توانسته است با قیمت های بسیار مناسب توجه زیادی را به خود جلب نماید. در پی استقبال گسترده از محصولات یونکتو، مرکز خرید اینترنتی البسکو.کام که به عنوان نماینده انحصاری یونکتو در ایران شناخته می‌شود، دو مدلِ یونکتو کواترو زد (Unnecto Quatro Z) و یونکتو درون زد (Unnecto Drone Z) را به تعداد محدود با تخفیف‌ استثنایی عرضه کرده است.
تبلیغات

یونکتو درون زد Unnecto Drone Z

درون زد گوشی دو سیم کارته ای با صفحه نمایش 3.5 اینچ و رزولوشن تصویر 320 در 480 پیکسل است. این گوشی از سیستم عامل اندروید آبنبات پاستیلی 4.2.2 بهره مند است. پردازنده آن دو هسته‌ای با سرعت 1 گیگاهرتز و حافظه رم گوشی 256 مگابایت است. حافظه داخلی 512 مگابایتی گوشی را می توان با استفاده از کارت حافظه microSD تا ظرفیت 32 گیگابایت ارتقا داد. Drone Z دارای دوربین 3.15 مگاپیکسلی در پشت و دوربین VGA در جلو است.

Drone Z با پشتیبانی از 3G، شبکه Wi-Fi، بلوتوث نسخه 4.0 و رادیو FM در سه رنگ مشکی، سفید و سورمه ای عرضه شده است. این گوشی از خرداد 93 وارد بازارهای جهانی شد و قیمت آن 285 هزار تومان است که شما با 48 درصد تخفیف، می توانید آن را با قیمت فقط 149 هزار تومان خریداری کنید.

یونکتو کواترو زد Unnecto Quatro Z

کواترو زد در مقایسه با دیگر مدل موبایل یونکتو یعنی درون زد از سخت افزار و امکانات پیشرفته‌تری برخوردار است. صفحه نمایش کواترو زد 4 اینچی با رزولوشن 480 در 800 پیکسل است و ال‌سی‌دی آن از نوع IPS با زاویه دید بالا است. سیستم عامل این گوشی اندروید نسخه 4.2.2 آبنبات پاستیلی است. از مشخصات سخت افزاری این گوشی می‌توان به پردازنده دو هسته ای 1.2 گیگاهرتزی با حافظه رم 512 مگابایت و پردازنده گرافیکی Mali-400 اشاره کرد. حافظه داخلی گوشی 4 گیگابایت بوده که می‌توان کارت microSD تا ظرفیت 32 گیگابایت نیز بر روی آن نصب کرد.

دوربین اصلی کواترو زد از کیفیت 8 مگاپیکسلی با فلش LED برخوردار است، ضمن اینکه وب‌کم VGA نیز در جلو قرار داده شده است. قابلیت اتصال دو سیم کارت، پشتیبانی از شبکه 3G، وای فای، بلوتوث 4.0 و رادیو FM نیز از دیگر ویژگی های گوشی یونکتو کواترو زد هستند.

Quattro Z هم از خرداد ماه سال جاری در سه رنگ مشکی، سفید و سرمه ای برای فروش وارد بازارهای جهانی شد و قیمت اصلی آن 380 هزار تومان است که البسکو.کام با 48 درصد تخفیف، آن را با قیمت 199 هزار تومان برای فروش عرضه نموده است.

جهت مشاهده تمامی مدل های برند Unnecto به سایت مرکز خرید اینترنتی البسکو.کام مراجعه نمائید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات