Hercules دستگاه دی جی مخصوص آیپد عرضه می‌کند

پنج‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
Hercules یکی از کمپانی‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه CES امسال است که تجهیزات صوتی جالبی را رونمایی کرده و در میان این تجهیزات، یک کنترلر DJ خودنمایی می‌کند. به غیر از دستگاه دی‌جی، اسپیکر بلوتوثی به نام Wave Neo و چندین اسپیکر دیگر رونمایی شده‌اند. در ادامه‌ی مطلب کنترلر دی‌جی مخصوص آیپد این کمپانی را معرفی می‌کنیم.
تبلیغات

هرکیولیس یا همان هرکول فارسی، یکی از کمپانی‌هایی است که به تجهیزات صوتی علاقه‌ی خاصی دارد. دستگاه دی‌جی این کمپانی که به تازگی در نمایشگاه رونمایی شده، DJControlwave نام دارد و مخصوص آیپد است.

اتصال آیپد به این کنترلر دی‌جی از طریق بلوتوث صورت می‌گیرد و نهایت فاصله‌ی پشتیبانی شده، 33 فوت یا حدود 10 متر است. در این دستگاه باتری قابل شارژی برای 8 ساعت کارکرد تعبیه شده است.

hercules-djcontrolwave-dj-controller-for-ipad-2

DJControlWave را می‌توان با استفاده از اسپیکرهایی که با سیم یا بلوتوث به آیپد متصل شده‌اند مورد استفاده قرار داد.

روی دستگاه دو کلید چرخشی، دکمه‌هایی برای افکت‌ها، نمونه‌ها و نقاط اشاره قرار گرفته و برای کنترل کردن اکولایزر صدا، 2 اینکودر چرخان پیش‌بینی شده است. تمام دکمه‌های دستگاه دارای نور پس‌زمینه هستند تا در شرایط تاریک هم قابل استفاده باشند.

hercules-djcontrolwave-dj-controller-for-ipad-3

برای استفاده از این دی‌جی روی تبلت آیپد، باید از نرم‌افزار DJUCED DJW استفاده کرد. این نرم‌افزار در اپ‌استور اپل به صورت رایگان منتشر شده است. با استفاده از پورت USB می‌توان این دستگاه را به پی‌سی و مک نیز متصل کرد. نرم‌افزار DJUCED 40 برای این سیستم‌عامل‌ها نیز عرضه شده است.

قیمت این محصول 299 دلار و زمان عرضه‌ی آن بهار امسال است.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات