بیانیه مطبوعاتی Sony Mobile در مورد Core، کوچک‌ترین ابزار پوشیدنی سونی

پنج‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
کمپانی سونی در حوزه‌‌ی گجت‌های پوشیدنی غریبه نیست و می‌توان این کمپانی را به‌عنوان یکی از پیشگامان در این عرصه عنوان کرد. سونی در طول کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه CES 2014 پرده از جدیدترین محصول خود در زمینه‌ی گجت‌های پوشیدنی برداشت که به تعبیری کوچکترین محصول این کمپانی در حوزه‌ی مذکور است. Core پنجره‌ای جدید به دنیای گجت‌های پوشیدنی است. در ادامه، بیابیه سونی‌موبایل را در این مورد مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

بخش موبایل سونی روز 6 ژانویه محصولاتی خلاقانه‌ و نوآور را معرفی کرد که ریشه در ابزار‌ها و تولیداتی دارند که در طول سال 2013 میلادی طراحی، تولید و به بازار عرضه شدند. سونی براساس این محصولات پای در سال 2014 میلادی گذارده است.

کونیماسا سوزوکی، رئیس و مدیرعامل سونی‌موبایل در این‌باره چنین اظهار نظر کرده است:

سال گذشته ما با پیشرفتی خارق‌العاده، مجموعه‌ای از بهترین محصولات را به بازار عرضه کردیم. این نشان از تعهد ما به تولید محصولاتی با کیفیت است تا بهترین تجربه را برای کاربران رقم بزند. عطش ما برای کشف و نوآوری‌های جدید و تعهد ما برای به چالش کشیدن چهارچوب‌های موجود، منجر به خلق محصولات اعجاب انگیزی شده است که زندگی کاربران را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

چشم‌انداز جدید در ابزار‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی

در طول برگزاری نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی که هر ساله در روز‌های آغازین سال نوی میلادی در لاس‌وگاس ایالات متحده برگزار می‌شود، سونی موضع خود را در قبال بازار گجت‌های‌پوشیدنی که به سرعت در حال شکل‌گیری و پیشرفت است، مشخص کرد. علاوه بر تلفن‌های‌هوشمند، سونی شکل جدیدی از محصولات را در قالب گجت‌های پوشیدنی در کنار تلفن‌های‌هوشمند سری اکسپریا و همچنین اپلیکیشن Lifelog، برای عموم عرضه کرد.

SmartBand یکی از منحصربه‌فردترین محصولات موجود در زمینه‌ی گجت‌های پوشیدنی در بازار است. این گجت پوشیدنی قادر است تا چکیده‌ای از فعالیت‌های روزمره‌ی شما را ضبط و در قالب اپلیکیشن Lifelog به شما نمایش دهد. کارکرد این محصول فقط در موارد ذکر شده خلاصه نشده و می‌توان جمع‌آوری تصاویر ثبت شده، موزیک‌های مورد علاقه، بازی‌های انجام شده و همچنین فعالیت‌ها در قالب شبکه‌های اجتماعی را نیز در مجموعه‌ی توانایی‌های این محصول گنجاند. کاربران قادر خواهند بود تا با این محصول به مرور گذشته، انتخاب بهترین در زمان حال و برنامه‌ریزی برای آینده مشغول باشند.

Core نه فقط یک گجت پوشیدنی، بلکه هسته‌ی مرکزی تجربه‌ی هوشمند از گجت‌های پوشیدنی است. این گجت قابلیت شخصی‌سازی بالایی دارد بطوریکه می‌توان از آن در قالب یک حس‌گر در داخل جیب یا به‌عنوان یک گجت پوشیدنی همچون دست‌بند یا گردن‌بند استفاده کرد.

زندگی روزمره‌ی ما فقط در محاسبه‌ی تعداد قدم‌ها و میزان کالری مصرفی خلاصه نشده است؛ بلکه احساسات انسان‌ها نیز نقشی حیاتی در زندگی روزمره‌ی ما دارند، از‌این‌رو تجربه‌ی استفاده از گجت‌های پوشیدنی در انتقال این احساسات آمیخته است. سرگرمی و اطلاعات؛ چه احساسی دارید اگر واقف به آنچه که انجام می‌دهید، باشید؟ همه‌‌ی مفاهیم در حرکت نهفته است.

Lifelog‌ اپلیکیشنی است که با تمامی تلفن‌های‌هوشمندی که سیستم‌عامل آن‌ها اندروید 4.3 یا بالاتر باشد، سازگار است. این اپلیکیشن با جمع‌آوری و دسته‌بندی تمامی فعالیت‌های فیزیکی، شبکه‌های اجتماعی و فعالیت‌های شما در زمینه‌ی سرگرمی در قالب گذشته، حال و آینده، نمایی از فعالیت‌های شما را بصورتی ژورنال‌وار نمایش می‌دهد. با استفاده از آن می‌توان فهمید فعالیت ورزشی شما چگونه است؛ چه تصاویری توسط شما ثبت شده است؛ در چه زمانی کجا بوده و به‌‌طور خلاصه تعاملات شما با دنیای پیرامون چگونه بوده است. این اطلاعات، شما را در اتخاذ تصمیمات صحیح در آینده، راهنمایی خواهد کرد.

سونی امکان فعالیت در زمینه‌ی توسعه هرچه بیشتر این پلتفرم را چه در بعد سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری، برای همکاری فراهم نموده است، که امکان تولید محصولاتی با محوریت Core را ممکن می‌کند و این ابتکار گزینه‌های پیش‌روی مشتریان را افزایش خواهد داد. سونی اطلاعات بیشتری را دراین مورد، در هفته‌های آتی منتشر خواهد کرد.

تعهد راسخ به نوآوری‌های مشتری محور

Core یک ابزار برای استفاده در 24 ساعت شبانه‌روز و در 7 روز هفته است. این گجت دارای خاصیت ضد‌آب بوده و از یک پورت میکرو USB‌ بدون پوشش نیز بهره می‌برد. این اولین محصول سونی‌موبایل با خاصیت ضد آب بودن و درعین‌حال بدون پوشش پورت میکرو USB است که گویای سیاست‌های سونی در مورد تولید محصولاتی ماندگار و خلاقانه است.

سونی با وجود SmartWatch 2، در مورد گجت‌های پوشیدنی نیز یکی از نو‌آوران بازار است. این ساعت‌هوشمند قادر است با تمامی تلفن‌های هوشمند اندرویدی، فارغ از تولیدکننده‌ی آن، ارتباط برقرار کند. این محصول فروشی فراتر از انتظارات سونی داشته است.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات