گزارش «اختصاصی زومیت» از غرفه‌ی «یاهو» در نمایشگاه CES 2014

پنج‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴
مطالعه 3 دقیقه
بار دیگر گزارش اختصاصی دیگری را از نمایشگاه CES 2014 تقدیم حضور شما همراهان همیشگی می‌کنیم.گزارشگر زومیت با حضور در غرفه‌ی کمپانی «یاهو»، از سرویس‌ها و خدماتی که یاهو در این مکان برای علاقمندان و کاربران خود ارائه کرده، گزارشی اختصاصی تدارک دیده است. هرچند این کمپانی حضور پررنگی در این نمایشگاه نداشته و می‌توان این موضوع را از غرفه‌ی یاهو در CES 2014 درک کرد.
تبلیغات

 یاهو غرفه‌ی کوچکی را در نمایشگاه CES 2014 به خود اختصاص داده بود و در این محل نیز خدمات یا سرویس جدیدی را برای ارائه نداشت؛ بلکه فقط به ارائه‌ی سرویس‌های قبلی و همچنین اپلیکیشن‌های خود در این نمایشگاه پرداخت. گویا تغییرات در یاهو که توسط مریسا میر در حال انجام است، آن‌چنان گسترده است که فرصتی برای نمایش این تغییرات و خدمات جدید نبوده است؛ خدمات جدیدی که به لطف خرید و تملک  استارت‌آپ‌های فروان توسط این کمپانی، می‌تواند روح تازه‌ای در کالبد یاهو بدمد. البته مدیریت وی در یاهو منجر به بالارفتن 41 دلاری ارزش سهام این کمپانی نیز شده است.

تصویر اول مربوط به ورودی غرفه‌ی یاهو در CES 2014 است. غرفه‌‌ی یاهو در این نمایشگاه ساختاری دو نبش با سازه‌ای مکعب شکل در درون بود که کاربران با ورود به آن قادر بودند تمامی خدمات و سرویس‌هایی که یاهو ارائه می‌دهد را مشاهده کنند. فلیکر، سرویس به اشتراک‌گذاری تصاویر در یاهو است؛ ازاین‌رو همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، این کمپانی با تعبیه قابی با نام فلیکر، این امکان را برای کاربران و بازدیدکنندگان فراهم کرده بود که با استفاده از آن، تصویری از خود را ثبت کنند.

این تصویر نمایی از استند معرفی تامبلر را نیز در خود جای داده است. تامبلر سرویس میکروبلاگ یا به تعبیری سرویس شبکه‌ی اجتماعی یاهو است.

Yahoo 2

 در قسمت دیگری از غرفه، یاهو با تعبیه ابزار‌هایی همچون تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌ها، امکان کار با اپلیکیشن‌های یاهو را فراهم کرده بود. در این قسمت نیز کاربران، شانس استفاده از سرویس فلیکر را روی تلفن‌هوشمند و تبلت‌هایی که در این محل تعبیه شده بود، داشتند.

Yahoo 3

تصویر زیر نمایی دیگر از بخش ورودی غرفه‌ی یاهو است که به معرفی سرویس آب‌و‌هوای یاهو تعلق دارد. در این قست نیر علاوه بر ارائه‌ی توضیحات تفصیلی در مورد این سرویس، کاربران شانس کار با ابزارهای مجهز به اپلیکیشن مربوط به آب و هوای یاهو را داشتند.

Yahoo 4

 و تصویر آخر نیز مربوط به کنج غرفه‌ی یاهو است و از این قسمت نیز پشت سازه‌ی مکعبی موجود به‌راحتی قابل رویت است.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات