از تابستان پیش رو می‌توانید بازی‌های قدیمی پلی‌استیشن را بر روی PS4 بازی کنید

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
علاقه‌مندان کنسول‌های بازی سونی می‌توانند از تابستان سال جاری میلادی، با استفاده از سرویس استریم PlayStation Now بازی‌های منتشر شده سونی برای پلی‌استیشن 1، 2 و 3 را روی پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 یا پلی‌استیشن ویتا بازی کنند.
تبلیغات

اندرو هاوس، رئیس بخش سرگرمی کامپیوتری سونی، در کنفرانس CES 2014 سونی در روز سه‌شنبه از سرویس Sony Now رونمایی کرد. وی گفت که این سرویس به کاربران دسترسی سریع به بازی‌های مورد علاقه‌شان در نسل‌های قبلی پلی ‌استیشن را فراهم می‌کند.

PlayStation Now به کاربران این امکان را می‌دهد تا علاقه‌مندان بازی عناوین مختلف بازی‌ها را کرایه کنند یا از طرح‌های ثبت‌نامی برای استفاده از این بازی‌ها استفاده کنند. این شرکت درباره قیمت‌گزاری این بازی‌ها اطلاعاتی را منتشر نکرده است. عناوین مهم پلی ‌استیشن 3 در سال 2013 مثل The Last of Us و Beyond: Two Souls روی Sony Now در این مراسم به معرض نمایش درآمدند.

یک نسخه بسته آزمایشی از PlayStation Now در پایان ماه ژانویه ارائه خواهد شد. هاوس گفت که این سرویس در تابستان امسال به‌طور عمومی دردسترس خواهد بود.

درکنار پلی ‌استیشن 4 و ویتا، این سرویس استریم روی دستگاه‌های متصل به اینترنت و تلویزیون‌های هوشمند براویا نیز دردسترس خواهد بود.

وقتی علاقه‌مندان از عدم امکان اجرای بازی‌های قدیمی روی پلی‌استیشن 4 شکایت کردند، سونی از فناوری استریم GaiKai به‌عنوان راه‌حلی برای این مشکل پرده برداشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات