با محصولات صوتی و اسپیکرهای بلوتوث شارپ در نمایشگاه CES 2014 آشنا شویم

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۳
مطالعه 4 دقیقه
شارپ امسال در نمایشگاه CES 2014 از آخرین محصولات صوتی و تصویری رونمایی کرده است. کمی پیش‌تر در زومیت از تلویزیون‌های رزولوشن بالای شارپ برایتان گفتیم و حالا سری به محصولات صوتی می‌زنیم. در ادامه‌ی مطلب به نگاهی اجمالی به اسپیکرها و پلیرهای حرفه‌ای شارپ می‌اندازیم بنابراین اگر از هواداران محصولات صوتی هستید، با ما باشید.
تبلیغات

محصولات صوتی شارپ بیشتر از تکنولوژی به سیم استفاده می‌کنند تا استفاده از انواع لوازم الکترونیکی ساده‌تر شود. مهم‌ترین محصول معرفی شده توسط این کمپانی، پلیر همه‌کاره‌اش است که نام آن Universal Player است و در تصویر زیر آن را مشاهده می‌کنید.

محصول دیگر Wireless Bridge نام دارد. ترکیب وایرلس بریج و یونیورسال پلیر همه‌کاره قادرست صدای فشرده نشده‌ی 24 بیتی با فرکانس نمونه‌برداری 96 کیلوهرتز را به همراه ویدیوی فول اچ‌دی پخش کند. هیچ سیمی هم برای انتقال و پخش نیاز نیست.

sharp-audio-devices-lineup-2

روی این پلیر، 3 ورودی HDMI و دو پورت USB وجود دارد و می‌توان از طریق آن به اینترنت هم وصل شد. شارپ مدعی است که اولین سازنده‌ای است که چنین محصولاتی ارایه می‌کند.

sharp-audio-devices-lineup-3

قیمت یونیورسال پلیر شارپ به خاطر سازگاری کامل با WiSa و کیفیت بالای صدای سراند 7.1 کاناله‌ی آن برای کاربران خانگی کمی زیاد به نظر می‌رسد چرا که هزینه‌ی آن 3999 دلار عنوان شده است. قیمت وایرلس بریج هم 599 دلار است. زمان عرضه‌ی دو محصول فوق بهار امسال خواهد بود.

از دیگر محصولات صوتی شارپ می‌توان به ابزارهای بلوتوث مختلفی مثل XL-HF202P به قیمت 249 دلار اشاره کرد. این محصول گوشی آیفون را به یک پلیر تمام عیار استریو تبدیل می‌کند. قدرت صدای آن هم 100 وات است.

sharp-audio-devices-lineup-4

محصول دیگری که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، مدل GX-BT7 است که یک اسپیکر سازگار با بلوتوث و NFC است و قیمت آن 199 دلار تعین شده است. این دو محصول هم برای بهار 2014 در نظر گرفته شده‌اند.

sharp-audio-devices-lineup-5

محصولی صوتی بعدی مدل DK-KP85P است، یک سیستم های‌فای جمع و جور که باز هم از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند. مهم‌ترین ویژگی این مدل اندازه‌ی کوچک آن است. در بخش بالایی این محصول درگاه لایتنینگ برای اتصال محصولات اپل قرار داده شده و داک برای قرار گرفتن تبلت آیپد نیز پیش‌بینی شده است. این ابزار ساده دارای پلیر برای CDها، پورت USB و تیونر رادیوی FM و AM هم هست.

sharp-audio-devices-lineup-6

قیمت DK-KP85P که در ماه جاری روانه‌ی بازار می‌شود، 200 دلار عنوان شده است.

سال پیش در نمایش CES 2013 ستون‌های صوتی جالبی رونمایی شد. منظور از ستون صوتی، اسپیکر‌های عریضی به شکل ستون است. امسال شارپ هم دو ستون صوتی در نمایشگاه CES 2014 رونمایی کرده است.

اولین مدل ستون صوتی HT-SB30 است که 179 دلار قیمت دارد. این ستون صوتی دو کاناله، 40 وات قدرت دارد. 40 وات عدد کوچکی است ولیکن از تلویزیون‌های بزرگ امروزی که 5 یا 10 وات قدرت صدا دارند، به مراتب بیشتر است.

sharp-audio-devices-lineup-7

کاربرد این اسپیکر که طول آن 37 اینچ است را در تصویر زیر ببینید، توجه کنید که این محصول برای تلوزیون‌های 40 اینچی طراحی شده است.

sharp-audio-devices-lineup-8

ستون صوتی دیگر برای تلویزیون‌های 60 اینچی به بالا مناسب است و HT-SB602 نام دارد. صدای این ستون صوتی 2.1 کاناله، 310 وات قدرت دارد. بلوتوث و NFC نیز در این محصول پیش‌بینی شده تا اتصال وسایل مختلف بسیار ساده باشد. قیمت این مدل 500 دلار تعیین شده است.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات