سامسونگ با کمک پرینتر سه بعدی، سکه‌های طرح‌دار برای قاب گلکسی نوت را توسط خود گوشی طراحی می‌کند

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
با گسترش و اقتصادی‌تر شدن پرینترهای سه بعدی که برخی مدل‌های آن در نمایشگاه CES 2014 رونمایی شده، سامسونگ هم به فکر استفاده از این پرینترها برای تولید بخشی از قاب گوشی گلکسی نوت افتاده تا توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه را به محصولات خود جلب کند. در ادامه ببینیم این بار سامسونگ چه ایده‌ای را عملی کرده است.
تبلیغات

محصولات سری گلکسی نوت سامسونگ با این شعار طراحی شده‌اند که برای خلق ایده‌ها کاربرد دارند. لذا سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی پیش‌قدم شده و سراغ یکی از سازندگان بزرگ پرینتر سه بعدی رفته تا بخشی از قاب گوشی‌های گلکسی نوت را به صورت سه بعدی پرینت کند و در غرفه‌اش روی دیوار به نمایش در آورد.

samsung-3d-systems-printer-2

کمپانی 3D Systems که اخیراً در خبرها از پرینترهای جدید و جالبش گفتیم، با سامسونگ همکاری کرده و یک نرم‌افزار ساده معرفی کرده که دارندگان گلکسی نوت با استفاده از آن می‌توانند قطعه‌ای به شکل سکه را طراحی کرده و در قاب مخصوصی که برای گلکسی نوت‌ها عرضه شده، جای دهند.

samsung-3d-systems-printer-1

البته این ایده فعلاً تجاری نشده و تنها برای نمایش قابلیت‌های پرینتر سه بعدی و همچنین گلکسی نوت است.

برای ایجاد سکه می‌توان از سه قالب از پیش تعریف شده استفاده کرد، سکه‌ی ساده، سکه با طرح حلقه‌ی گل و سکه با طرح کارت‌های بازی. کنند، هر روز یکی از این قالب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و بازدیدکنندگان غرفه‌ی سامسونگ می‌توانند طرح موردنظر خود را در مدت زمان 20 دقیقه پرینت کنند.

samsung-3d-systems-printer-3

در پایان پرینتری که برای پرینت کردن ایده‌ی افراد خلاق در نمایشگاه CES 2014 استفاده شده، مدل Cube 3D است.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات