سامسونگ و استودیوی هیجان‌انگیز گلکسی در CES 2014

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ اعلام کرد که می خواهد تجربه استودیوی گلکسی خود را در نمایشگاه CES 2014 نیز به نمایش بگذارد. غرفه این شرکت که در گرند لابی واقع در مرکز همایش لاس وگاس قرار گرفته است، خدمات منحصر به فردی را در استودیوی گلکسی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد تا بتوانند به راحتی و در فضایی دوستانه با وسایل سری Galaxy سامسونگ دیداری داشته باشند.
تبلیغات

استودیوی گلکسی سامسونگ به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد تا با ابزارهای همراه گلکسی پرچمدار سامسونگ از نزدیک کار کنند، به موسیقی تعاملی گوش کنند، محصولات جدید را از نزدیک لمس کنند و ببینند، عکس های به یاد ماندنی بگیرند و محتوای مورد نظر خود را تولید کنند.

استودیوی گلکسی سامسونگ به پنج بخش تعاملی تقسیم شده که هر کدام از آنها تجربه‌ای از زندگی با گلکسی سامسونگ را برای بازدیدکنندگان به نمایش می گذارند. این بخش ها عبارتند از:

بخش اجرا

در این بخش، محصولات برای نمایش قرار می‌گیرند و اجراهای زنده بازدیدکنندگان را جذب خود می‌کنند و هیجان خاصی را در فضا ایجاد می کند. به طور کلی فعالیت هایی که در این بخش انجام می شود، عبارتند از:

نمایش محصولات: مرور و بررسی محصولات گلکسی نوت 3 و گلکسی گیر با استفاده از تجربه خود کاربران

اجرای موسیقی زنده: اجرای موسیقی زنده روی سن غرفه سامسونگ که به وسیله ابزارهای سری گلکسی نوت سامسونگ ساخته می شوند.

معرفی گلکسی 11 سامسونگ: تیزر تبلیغاتی اعضای تیم فوتبال گلکسی 11 جدید این شرکت که روی یک صفحه نمایش غول پیکر پخش می شود، بازدیدکنندگان را تشویق می‌کند که با ابزارهای سامسونگ آشنا شوند.

بخش تجربه

این بخش از استودیوی گلکسی به بازدیدکنندگان امکان می دهد پرچمداران گلکسی سامسونگ را دست بگیرند و با آن کار کنند. این افراد همچنین می توانند از نزدیک با راهکار امنیتی موبایل KNOX سامسونگ آشنا شوند. فعالیت‌های بخش تجربه عبارتند از:

تجربه کار کردن با محصولات: کارمندان سامسونگ در این بخش حاضر هستند تا گلکسی نوت 3، گلکسی گیر، گلکسی نوت 10.1 نسخه 2014، Galaxy S4 و Galaxy S4 Zoom را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند و آنها را با قابلیت‌های این ابزارها آشنا می‌کنند.

Samsung KNOX: متصدی در این بخش وجود دارد که به بازدیدکنندگان یاد می دهد چطور با راهکار KNOX سامسونگ در گلکسی نوت 3، گلکسی نوت 10.1 نسخه 2014 و Galaxy S4 کار کنند.

بخش گلکسی 11

منطقه Galaxy 11 در استودیوی گلکسی سامسونگ همه را به وجد خواهد آورد. در این بخش به بازدیدکنندگان اجازه می دهند که عکس های ماندگار و به یاد ماندنی با برخی از بازیکنان مشهور فوتبال مثل لیونل مسی، وین رونی، رادامل فالکائو، کریستین رونالدو و لاندن داناوان بگیرند.

بازدیدکنندگان همچنین می توانند در این بخش در یک قاب عکس گلکسی سامسونگ، عکس خود را چاپ کنند.

بخش پیشرفت و توسعه

در این بخش، بازدیدکنندگان می توانند با استفاده از گلکسی نوت 10.1 و گلکسی گیر برای خود یک تی‌شرت گلکسی 11 بسازند.

بخش لژ گلکسی

منطقه Galaxy Lounge در استودیوی گلکسی سامسونگ، بخشی است که برای رفع خستگی بازدیدکنندگان به آنها هدیه می دهند. فعالیت های این بخش عبارتند از:

پخش هدیه: شامل تی‌شرت‌ها و قاب عکس‌های گلکسی 11

دعوت بازدیدکنندگان به نوشیدن قهوه که بوی آن کل فضای را پر کرده است.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات