مدل مفهومی لیزرلایت کوآترو اسپورت آئودی به طور رسمی در CES معرفی شد

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
آئودی امشب در CES خودروی ساخته شده‌ی «کوآترو اسپورت لیزرلایت» را به نمایش گذاشت. لیزرلایت از هر زاویه‌ای خیره‌کننده به نظر می‌رسد. خروجی این خودروی هیبریدی ۷۰۰ اسب بخار می‌باشد.
تبلیغات

آئودی چند ماه پیش طراحی مدل مفهومی لیزرلایت کوآترو اسپورت را نشان داده بود، اما امشب در CES خودروی ساخته شده‌ی این مدل را به نمایش گذاشت. پیش از اینکه به ظاهر خودرو بپردازیم، مهم است که به جزئیات فنی این ماشین اشاره کنیم. ویژگی نامدار این خودرو چراغ‌های جلوی LED ماتریکسی آن است، که نور لیزر مانند آن می‌تواند در تاریکی به اندازه‌ی پنج زمین فوتبال را روشن کند! در کنار این لامپ‌های نسل آینده‌ی این خودرو، ویژگی برتر دیگر آن ترکیب موتورهای بنزینی و الکتریکی می‌باشد که برای تولید نیروی ۷۰۰ اسب بخار، ۲.۶۱ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند.

2f0a9638-1

لیزرلایت از هر زاویه‌ای خیره‌کننده به نظر می‌رسد. در جلو، پرتوهای مستطیلی شکل آن را از نسل آینده نشان می‌دهد و پنجره‌ی مشبک آن می‌توانند هر اندازه که نیاز است هوا را تنفس کنند. در پهلوها، سخت است متعجب نشویم که چگونه با وجود این که سقف خودرو به سرعت پایین آمده، همچنان جا برای دو صندلی در عقب وجود دارد. البته همچنان صحبتی از قیمت و در دسترس بودن این خودرو به میان نیامده و این خودروی هیبریدی همچنان در مرحله‌ی مدل مفهومی باقی می‌ماند.

برای دیدن این خودرو از زاویه‌های مختلف می‌توانید نگاهی به گالری تصاویر آن در زیر بیاندازید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات