تصاویری از رابط کاربری گلکسی اس 5 فاش شد

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس 5 هم مثل سایر گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ، یکی از معروف‌ترین و احتمالاً شایعه‌سازترین گوشی‌ها خواهد بود. تاکنون درباره‌ی رم 4 گیگابایتی، اسکنر چشمی، صفحه نمایش 2K ساخت شارپ و سایر ویژگی‌ها شایعاتی منتشر شده بود و حالا نوبت به یک شایعه‌ی دیگر در مورد واسط کاربری رسیده است. در ادامه‌ی مطلب تصاویری که از واسط کاربری این گوشی لو رفته را با هم مرور می‌کنیم.
تبلیغات

همان‌طور که در اخبار دیشب زومیت از نمایشگاه CES 2014 نقل شد، واسط کاربری تبلت‌های گلکسی نوت و گلکسی تب تغییرات جالبی داشته و شبیه مجلات شده است. اما در مورد پرچم‌داری بعدی سامسونگ در دنیای گوشی‌ها چه اتفاقی خواهد افتاد؟ تصاویر لو رفته از واسط کاربری جدید این گوشی هوشمند حاکی از آن است که تغییرات کوچک و بزرگی در آن اعمال شده است که البته هنوز در مراحل آزمایشی به سر می‌برد.

در حال حاضر واسط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ به نظر کمی کهنه می‌رسد و از نظر بصری جذابیت لازم را ندارد. نرم‌افزارهای جالبی مثل سامسونگ لینک روی این گوشی‌ها وجود دارد ولیکن رقبا در این زمینه پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای کرده و واسط‌های کاربری جذاب‌تری ارایه کرده‌اند.

به تصاویر لو رفته از نسخه‌ی جدید رابط کاربری گلکسی اس توجه کنید:

galaxy-s5-ui-leaked-1

در نگاه اول می‌توان به تصاویر فوق مشکوک شد چرا که تا حدی ساختگی به نظر می‌رسند اما اگر واقعی باشند هم شبیه تم‌ها و مجموعه آیکان‌های اضافی به نظر می‌رسند.

البته ممکن است تصاویر فوق تنها نمونه‌های اولیه‌ی واسط کاربری تاچ‌ویز برای گلکسی اس 5 باشند، چرا که گوگل در اندروید 4.4 یا کیت‌کت، از آیکان‌های سفیدرنگ برای نوار حالت استفاده می‌کند و سامسونگ هم تاکنون از این قاعده‌ی گوگلی در طراحی فرم‌ور گوشی‌های قبلی خود تبعیت کرده است که تصویر زیر نمونه‌ای از آن است.

galaxy-s5-ui-leaked-2

به هر حال خوشحالیم که سامسونگ برای واسط کاربری گلکسی اس 5، تدابیر جدیدی اندیشیده و امیدواریم بر سرعت و کارایی آن هر چه بیشتر افزوده گردد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات