بیانیۀ مطبوعاتی Sony Mobile از کنفرانس CES

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲
مطالعه 4 دقیقه
امروز صبح سونی، کنفرانس اختصاصی خود را در نمایشگاه CES برگزار کرد و در آن از محصولات متنوعی شامل تلویزیون‌های 4K، دوربین‌های 4K و همچنین تلفن‌های هوشمند و ابزارهای پوشیدنی جدید پرده برداشت. در ادامه متن بیانیه مطبوعاتی بخش موبایل سونی را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

Sony Mobile با معرفی محصولات جدید و تجربه‌های بی‌همتای کاربری در نمایشگاه CES نوآوری می‌کند:

  • • Xperia™ Z1 Compact- فناوری و تجربه‌های پیشروی Sony در اندازه‌ای جمع و جور، بدون فدا کردن کارآیی
  • • Xperia™ Z1S- تدوام شتاب فزایندۀ مشارکتی موفق. محصول جدیدی به طور اختصاصی برای T-Mobile به بازار ایالات متحده وارد می‌شود
  • • تعهد به نو‌آوری با دیدگاهی شورانگیز به آیندۀ فناوری‌های پوشیدنی با تجربۀ SmartWear؛ اکوسیستم رو به رشد برنامه‌های کاربردی برای SmartWatch 2 و هدست‌ جدید ابتکاری

۶ ژانویۀ ۲۰۱۴، CES، لاس‌وگاس: Sony Mobile Communications‎  - Sony Mobile‎ امروز سری جدید محصولات و نوآوری‌هایی را که بر مبنای قدرت و شتاب فزایندۀ به دست آمده از تلفن‌های هوشمند Xperia در سال ۲۰۱۳ ساخته شده‌اند، معرفی کرد وبا این کار صحنه را برای دگرگونی در سال ۲۰۱۴ آراست.

کونیماسا سوزوکی، رئیس و مدیر ارشد اجرایی Sony Mobile گفت: «ما سال گذشته در ارائۀ بهترین‌های Sony در محصولات ممتازمان به مصرف‌کنندگان به موفقیت دست یافتیم. این نشانگر تعهد ما به تعالی در تجربۀ کاربری بی‌همتای Sony است. عطش ما به نوآوری و ارادۀ ما در به چالش کشیدن مرزهای معمول، محصولات پیشگامی را ارائه می‌کند که به راستی سبک زندگی مصرف‌کنندگان را بهبود می‌دهند.»

Xperia Z1 Compact- بهترین دوربین جهان در تلفن هوشمندی کامپکت۱

Xperia Z1 Compact قدرت و قابلیت‌های ممتاز تلفن هوشمند پرچم‌دار Sony، Xperia Z1، را در بدنه‌ای جمع و جور که به خوبی در کف دستانتان جا می‌گبرد، قرار داده است. این تلفن هوشمند برای کسانی که اندازه‌ای کوچک را ترجیح‌ می‌دهند و در عین حال حاضر به فدا کردن قابلیت‌های پرچم‌دار تلفن هوشمند نیستند، طراحی شده است. قابلیت‌هایی مانند: فناوری‌های پیشتاز دوربین Sony: لنز G، Exmor RS برای موبایل و BIONZ برای موبایل؛ صفحۀ نمایش ۴٫۳ اینچی TRILUMINOS™ با کیفیت بالای HD و X-Reality™‎ برای موبایل؛ طراحی ممتاز ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار۲ (IP55/IP58)؛ سریع‌ترین پردازشگر و طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی تک لمسی.

SonyMobile Xperia-Z1-Compact-GroupImage LowRes

این تلفن هوشمند جمع و جور و قدرتمند که در طیفی از رنگ‌های زنده شامل زرد لیمویی و صورتی در قاب یکپارچۀ آلومینیومی ارائه می‌شود، به همان اندازه که با دوام است، زیبا نیز هست. برای کسانی که قصد مهاجرت از سیستم عامل دیگری را دارند یا تنها می‌خواهند از انتقال یکپارچۀ محتوا، برنامه‌ها و مخاطبینشان به دستگاه جدیدشان اطمینان حاصل کنند، Xperia Transfer Mobile راهی برای همگام‌سازی آسان تلفن به تلفن ارائه می کند.

دیدگاهی شورانگیز برای تجربۀ کاربری هوشمند و پوشیدنی

Sony همچنین بر تعهد خود به بازار رو به رشد فناوری‌های پوشیدنی تأکید کرد. Sony علاوه بر تلفن‌های هوشمند دیدگاه جدید تجربۀ SmartWear خود را که طیف محصولات آتی SmartWear، تلفن‌های هوشمند Xperia و برنامۀ کاربردی جدید Lifelog را در بر می‌گیرد، ترسیم می‌کند.

Sony-Smart-Band

"SmartBand" نخستین محصول از این طیف است که نماد انعطاف‌پذیری است. این دستگاه با ثبت فعالیت‌های روزانه و نمایش آن در برنامۀ کاربردی Lifelog متعلق به Sony، زندگی را توانمند می‌سازد. کاربران می‌توانند گذشته را مرور کنند، از حال بهترین را بسازند و برای آینده برنامه‌ریزی کنند.

زندگی فراتر از تعداد گام‌هایی است که بر می‌دارید- تجربۀ SmartWear هم دربارۀ تحرک و هم دربارۀ احساس است. سرگرمی و اطلاعات؛ چه احساسی دارید و نیز چه می کنید. این تجربه دربارۀ حرکت است و مهم‌تراز همه دربارۀ تغییر کردن.

و Sony با نرم‌افزار و سخت‌افزار باز شراکت‌های جدیدی درون بازار را برای ارائۀ انتخاب بیشتر به مصرف‌کنندگان، شکل می‌دهد. جزئیات بیشتر در هفته‌های آتی اعلام خواهد شد.

Sony در حال حاضر و با عرضۀ SmartWatch 2، دستگاه مکملی توانمند و شیک که با تلفن‌های هوشمند مبتنی بر Android ساخته شده توسط همۀ سازندگان کار کرده و فروش آن فراتر از انتظارات بوده است، در بخش فناوری‌های پوشیدنی پیشروی بازار است. امروز Sony به‌روزرسانی و برنامه‌های کاربردی جدیدی را برای SmartWatch 2 معرفی کرد و با این کار تعداد برنامه‌های کاربردی را به بیش از ۳۰۰ برنامۀ سازگار رساند. به لطف جامعۀ پویای برنامه‌نویسان که از پلت‌فرم برنامه‌نویسی منبع باز که توسط دستگاه پشتیبانی می‌شود، استفاده می‌کنند، تعداد بسیار بیشتری نیز در راه است.

Sony همچنین با معرفی هدست Bluetooth استریوی جدید با قابلیت جفت‌سازی تک لمسی و با طراحی به شکل بند گردنی شیک و ضد پاشش آب، عضو تازه‌ای را به خانوادۀ ۱۳۲ عضوی لوازم جانبی مجهز به NFC افزود. SBH-80 از NFC، HD Voice و aptX پشتیبانی کرده و دارای کنترل‌هایی برای لذت بردن از موسیقی و همچنین مدیریت تماس تلفنی بدون دخالت دست است.

برای اطلاعات بیشتر از وب سایت sonymobile.com دیدن کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات