LaCie درایو هارددیسک بی‌سیمی با ظرفیت یک ترابایت رونمایی کرد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
هارددیسک بی‌سیمی لیسی در نمایشگاه CES امسال رونمایی شد.
تبلیغات

کمپانی LaCie یکی از سازندگان محصولات جانبی است که قبلاً برای حل مشکل کاربرانی که از فضای ذخیره‌سازی کم آیفون و آیپد و همچنین کامپیوتر مک خود ناراضی بودند، اقدام کرده و قول عرضه‌ی درایوهای بی‌سیمی با ظرفیت بالا را داده بود. حال در نمایشگاه CES 2014 شاهد رونمایی از درایو بی‌سیمی به نام LaCie Fuel هستیم که در ادامه‌ی مطلب به مشخصات و قابلیت‌های آن می‌پردازیم.

با استفاده از هارد دیسک بی‌سیمی که کمپانی لیسی در نمایشگاه CES امسال رونمایی کرده می‌توان یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی را به راحتی به ابزارهای سازگار با آن اضافه کرد.

یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی برای ذخیره کردن 500 فیلم با کیفیت، البته به صورت فشرده شده، 160 هزار فایل موسیقی و 190 هزار تصویر مناسب است.

این هارددیسک قادر به ارتباط با 5 ابزار همراه در آن واحد است و با استفاده از قابلیت پخش بی‌سیم ویدیو و موسیقی اپل که AirPlay نام دارد و قبلاً در مورد آن در زومیت نوشتیم، می‌توان محتویات این درایو بی‌سیم را روی تلویزیون اپل یا پخش‌کننده‌های صوتی که سازگاری لازم را داشته باشند، پخش کرد.این هارددرایو بی‌سیم، برای تأمین انرژی الکتریکی مورد نیاز خود از باتری استفاده می‌کند که برای 10 ساعت کارکرد، مناسب است.

لذا برای استفاده نیازی به پریز برق نیست؛ البته برای شارژ کردن آن پریز برق لازم است.درایو بی‌سیم «لیسی فیول» شبکه‌ی Wi-Fi خاص خود را ایجاد می‌کند تا سایر ابزارها بتوانند به آن متصل شده و از فضای آن استفاده کنند. امکان اتصال آن به یک روتر بی‌سیم هم وجود دارد و در این صورت ابزارهای متصل به هارد درایو بی‌سیم لیسی، می‌توانند از طریق روتری که لیسی فیول به آن متصل شده، به اینترنت وصل شوند.

کمپانی سازنده با یکپارچه کردن سرویس فضای ابری دراپ‌باکس، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده که بتوانند فایل‌های موجود را به حساب کاربری خود در دراپ‌باکس اضافه کنند.

به محض اتصال به اینترنت، اطلاعات موجود روی دراپ‌باکس با لیسی فیول سینک می‌شود.لیسی به فکر کاربرانی که گاهاً به سرعت بالاتری نیاز دارند نیز بوده و یک درگاه USB 3.0 را به این درایو بی‌سیم اضافه کرده است.در پایان قیمت هارد بی‌سیم 1 ترابایتی لیسی برای بازار انگلستان 169 پوند اعلام شده و برای تهیه کردن آن می‌توان به وب‌سایت آنلاین لیسی مراجعه نمود.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

منبع Pocket-Lint

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات