گوریلا گلس سه بعدی برای تلفن‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی رونمایی می‌شود

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
گوریلا‌گلس گزینه‌ی مناسبی برای حفظ صفحات نمایش تلفن‌های هوشمند و دیگر گجت‌های لمسی به شمار می‌رود، البته به شرطی که صفحه نمایش آن‌ها تخت باشد. تا به امروز محصولات کمپانی Corning برای حفاظت از گجت‌های پوشیدنی و محصولات خمیده مناسب نبوده و نمی‌توان از آن‌ها برای حفاظت در گجت‌های منعطف و خمیده استفاده کرد. حال کرنینگ قصد دارد این بخش از بازار را نیز پوشش دهد.
تبلیغات

کمپانی Corning در نظر دارد تا وارد فاز جدیدی از تولید محصولات خود برای اینگونه گجت‌ها گردد. این تکنیک با گجت‌های جدید و پوشیدنی جدید سازگار بوده و کم‌وکاستی از لحاظ مقاوت ندارد.

در اینصورت محصولاتی که از صفحات نمایش نامتقارنی بهره می‌برند می‌توانند از طیف جدید محافظ‌های شیشه‌ای گوریلا گلس بهره ببرند.  Corning‌ اشاره‌ای به مشتریان محصولات خود نکرده است، اما می‌توان تصور کرد که شاهد حضور گوریلا‌گلس‌های جدید در طیف وسیعی از محصولات با طراحی‌های نامتقارن باشیم.

محافظ‌های سه بعدی یا نامتقارن گوریلا گلس احتمالا در ساعت‌های هوشمند، تلفن‌های هوشمند خمیده و برخی دیگر از ابزارهای پوشیدنی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. کرنینگ قرار است محافظ‌های جدید خود را در نمایشگاه CES به نمایش عموم درآورد.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات