سامسونگ فبلت Galaxy Note 3 Neo و +Note 3 Neo LTE را رسما معرفی نمود

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
شعبه لهستان سامسونگ، سرانجام از دستگاهی که مدت‌ها بود شایعات آن را شاهد بودیم، یعنی Galaxy Note 3 Neo را رونمایی کرد. هر بار شاهد بزرگ و بزرگ‌تر شدن دستگاه‌های سری نوت سامسونگ بوده‌ایم و به نظر می‌رسد این اولین بار است که کوچک‌تر شدن آن را می‌بینیم. این دستگاه در دو نسخه یکی 3G و دیگری +LTE (علامت + بدلیل پشتیبانی از LTE Cat 4 150 / 50 Mb/s است) عرضه خواهد شد.
تبلیغات

 اطلاعیه خبری عرضه این دستگاه، اعلام می‌کند که Note 3 Neo بصورت جهانی از ابتدای فوریه در سه رنگ مشکی، سفید و سبز عرضه خواهد شد. تنها Galaxy Note 3 Neo LTE+ از پردازنده شش هسته‌ای که پیش‌تر شایع شده بود بهره خواهد برد که شامل دو هسته‌ی A15 که بر روی 1.7 گیگاهرتز کلاک شده‌اند در کنار چهار هسته‌ی A7 با سرعت 1.3 گیگاهرتز می‌شود. مدل 3G نیز از یک پردازنده‌ی 4 هسته‌ای 1.6 گیگاهرتز استفاده می‌نماید که هنوز نوع آن مشخص نیست.

galaxy-note-3-neo-3

به نظر می‌رسد که بجز تفاوت اندک در آپشن‌های ارتباطی و نوع پردازنده، این دو مدل کاملا یکسان هستند. هر دوی این دستگاه‌ها از اندروید 4.3 بهره می‌برند که اندکی ناامید کننده است چرا که اندروید 4.4 از سال پیش تا کنون در دسترس قرار دارد. هر دو دستگاه به نمایشگر 5.5 اینچی AMOLED با رزولوشن 720 در 1280 مجهز شده‌اند و قلم استایلوس شناخته شده‌ی S Pen سامسونگ هم این دستگاه‌ها را همراهی می‌کند. سایر مشخصات شامل: WiFi 802.11 a/b/g/n/ac ،Bluetooth 4.0 LE ،NFC ،IR LED، دوربین عقب هشت مگاپیکسلی BSI با فلش LED، دوربین جلو 2 مگاپیکسل، دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از microSD. یک باتری 3100 میلی آمپری نیز در زیر درپوش چرم مصنوعی، این دستگاه‌ها را همراهی می‌کند. هر دو این دستگاه‌ها 162.5 گرم وزن دارند.

سامسونگ صحبتی در خصوص قیمت این دستگاه‌ها نکرده ولی بطور مشخص نسخه LTE، تا حدودی گران‌تر از نسخه‌ی 3G خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات