اچ‌تی‌سی به برنامه 90 روزه خود برای آپدیت HTC One به اندروید 4.4 نخواهد رسید

پنج‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
اچ‌تی‌سی اخیرا تلاش بسیاری کرده است که پرچمداران خود را با آخرین نسخه‌ی اندروید همگام نگه دارد. این کمپانی وعده داده بود که تمامی دستگاه‌های سری HTC One خود را در آمریکای شمالی، بدون توجه به اپراتور آن‌ها، تا پایان ژانویه به اندروید 4.4 کیت‌کت به‌روز رسانی نماید. با توجه به اینکه این ماه رو به پایان است، رئیس بخش آمریکای HTC، آقای جیسون مکنزی، پذیرفته است که کمپانی متبوع وی، برنامه زمانی تعیین شده توسط خودش را از دست خواهد داد.
تبلیغات

 به گفته‌ی جیسون مکنزی، کلیه آپدیت‌ها برای اپراتورهای مختلف آمریکای شمالی در مرحله‌ی تست و تایید هستند که نشان از اشتیاق این شرکت برای رساندن هرچه سریع‌تر آپدیت‌ها به کاربران دارد. او در ادامه می‌گوید:

با وجود این مساله، فرآیند توسعه‌ی نرم‌افزار همیشه در یک خط مستقیم از پیش تعیین شده به پیش نمی‌رود و ما امروز می‌دانیم که به هدف زمانی تعیین شده، نخواهیم رسید.

خوشبختانه، بر مبنای گفته‌های اچ‌تی‌سی، این هدف زمانی تنها برای یک یا دو هفته به تاخیر خواهد افتاد و با توجه به این مساله که موتورولا در حال حاضر تنها شرکتی است که اندروید 4.4 کیت‌کت را برای اکثر محصولات خود ارائه کرده، اچ‌تی‌سی همچنان از بسیاری سازندگان پیش‌تر خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات