تصویر تلویزیون هوشمند مبتنی بر سیستم عامل WebOS ال جی فاش شد

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش شایعه معرفی اولین تلویزیون هوشمند ال جی با سیستم عامل WebOS منتشر گردید و حالا evLeaks تصویر مربوط به این تلویزیون را فاش کرده است. انتظار می‌رود این تلویزیون در نمایشگاه CES 2014 به صورت رسمی رونمایی شود.
تبلیغات

سال گذشته ال جی، سیستم عامل WebOS را از HP خرید. HP که این سیستم عامل را خود از Palm خریده بود تا از طریق آن اکوسیستم اختصاصی خود را تشکیل داده و حضور قدرتمندی در بازار تلفن‌های هوشمند رقم بزند، در این زمینه موفق نبود و در نهایت آن را به فروش رساند. حال ال جی از این سیستم عامل برای ساخت یک اکوسیستم جدید در بازار محصولات صوتی و تصویری استفاده نموده و اولین تلویزیون هوشمند مجهز به این سیستم عامل را آماده عرضه کرده است.

رابط کاربری تلویزیون هوشمند جدید ال‌جی که به سیستم عامل WebOS تجهیز شده، شبیه به تلفن‌های هوشمند است و در آن اطلاعات بصورت کارتی نمایش داده می‌شوند.

البته ال‌جی از همان روزی که خبر تصاحب WebOS را داده بود، رسما اعلام کرد که از این سیستم عامل برای تلویزیون‌های هوشمند خود بهره خواهد برد و برای تشویق توسعه دهندگان نرم افزار نیز SDK مربوط به آن را ارائه کرد.

اگر این تصویر فاش شده، حقیقی باشد، نرم افزارهای مختلف از جمله فیس بوک، توییتر، یوتیوب و اسکایپ بصورت پیش‌فرض در تلویزیون هوشمند جدید LG وجود خواهند داشت. اما برای اطلاع از کم و کیف این تلویزیون باید تا شروع نمایشگاه CES 2014 صبر کنیم.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات