مایکروسافت پردازنده Surface 2 Pro را ارتقاء داد

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
اگر تبلت سرفیس پرو 2 مایکروسافت را تا پیش از 22 اکتبر (البته در کشور ما احتمالا تا چند ماه پس از آن) خریداری کرده باشید، حتما ناراحت خواهید شد، اگر بشنوید که مایکروسافت نسخه جدیدی از این تبلت را عرضه نموده که به پردازنده سریع‌تری مجهز شده، اما قیمت آن تغییری نکرده است.
تبلیغات

نسخه اولیه تبلت Sufrace Pro 2 مایکروسافت به پردازنده 1.6 گیگاهرتزی مدل Core i5-4200U تجهیز شده بود، اما مایکروسافت همان تبلت را به یک پردازنده 1.9 گیگاهرتز مدل Core i5-4300U تجهیز نموده است. جالب است بدانید که این تغییر تاثیری در قیمت محصول ندارد، اما قدرت و بازده آن را به شکل محسوسی افزایش خواهد داد.

پردازنده جدید اینتل نه تنها از نظر قدرت پردازشی در سطح بالاتری نسبت به مدل اولیه قرار دارد، بلکه از فناوری Trusted Execution Technology اینتل نیز پشتیبانی می‌کند که موجب بهبود امنیت نرم افزارها می‌شود.

هنوز دلیل اصلی مایکروسافت برای ارتقاء پردازنده اصلی سرفیس پرو 2 مشخص نیست و شاید دلیل آن عدم تولید پردازنده قبلی توسط اینتل باشد. دیگر قطعات نسخه جدید Surface Pro 2 تغییری نکرده است.

مایکروسافت معمولا تغییرات کوچکی را در قطعات داخلی محصولات خود اعمال می‌کند که دلیل آن مربوط به فاکتورهای مختلف از جمله تامین قطعات مورد نظر از تولیدکنندگان، موجودیت آن‌ها یا ارزش قائل شدن برای مشتریان است. به هر حال پیش از ایجاد هر گونه ارتقاء سخت افزاری یا نرم‌افزاری ابتدا ما مطمئن خواهیم شد که تجربه کاربری همچنان در سطح عالی باقی خواهد ماند.بیانیه مایکروسافت در باره ارتقاء سخت افزاری Surface Pro 2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات