ال‌جی ابزار ساخت برنامه‌های QSlide خود را برای توسعه‌دهندگان ارائه داد

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۳
مطالعه 1 دقیقه
مینی‌اپ‌های QSlide ال‌جی، برای چک کردن سریع تقویم و یا اجرا کردن یک ویدئو بسیار کارآمد هستند. اما این برنامه‌های کوچک تا کنون تنها محدود به قابلیت‌های از پیش نصب شده بر روی گوشی بوده‌اند. ال‌جی به تازگی کیت توسعه‌ی مخصوص برنامه‌های QSlide را ارائه نموده است که به توسعه‌دهندگان امکان ساخت و توسعه‌ی اپلیکینش های جدید برای این ویژگی دستگاه‌های ال‌جی را فراهم می‌کند.
تبلیغات

قابلیت QSlide در دستگاه‌های ال‌جی، در راستای اجرای همزمان چند برنامه در نظر گرفته شده است. با فعال کردن آن، کاربر می‌تواند نرم افزارهایی همچون مرورگر وب، یادداشت برداری، پخش ویدیو، ارسال پیامک، تقویم، تماس تلفن، ایمیل، مدیریت فایل‌ها و ماشین حساب را بصورت پاپ‌آپ یا پنجره کوچک برروی صفحه نمایش دهد. کاربر حتی می‌تواند چند برنامه را از لیست Qslide انتخاب کرده و برروی صفحه دیگر اپلیکیشن‌ها نمایش دهد و حتی میزان شفافیت پنجره هر کدام را کم و زیاد کند تا صفحه زیر آن‌ها قابل مشاهده شود.

فریم ورک جدید، اجازه می‌دهد سایر اپلیکیشن‌های اندروید نیز از همان حالت برنامه‌های رسمی QSlide استفاده کنند که شامل شناور کردن پنجره‌ها و نیز تنظیم شفافیت می‌شود. مسلما مدتی زمان خواهد برد که چنین اپلیکیشن‌هایی تکمیل شده و برای دستگاه‌ ال‌جی شما ارائه شوند ولی توسعه‌دهندگان از هم‌اکنون می‌توانند نسبت به آزمایش و توسعه‌ی برنامه‌های خود با استفاده از این کیت اقدام نمایند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات